|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
HaiHai,
Wie van jullie heeft er wel eens gedate met iemand via leerlingen.com, een datingsite of profielensitewebsite zoals www.gurlz.nl en www.hunkz.nl ? Is hier bij iemand hier wel eens een serieuze relatie uitgekomen? Of was het puur voor de gezelligheid of sex ofzo?? Ik hoor het wel... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nooit gedaan, maar ik zal zoiets ook nooit doen.
Ik vind het zelf zeer kansloos, hoewel ik al gehoord heb dat meerdere mensen hier wel goeie ervaringen mee hebben vind ik het zelf persoonlijk echt totaal nix. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Idd.. voor tzelfste geld heb je een pedofiel voor je neus
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik heb eens iemand leren kennen via een chatbox en heb er 3 jaar mee verkeerd dus waarom zou het niet kunnen?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Heb dat ook al 2x meegemaakt...
Maar was wel na min. 1 jaar chatten enz via internet. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik heb het nooit echt gedaan,
ik heb zo'n 8 maandne geleden wel met de beste vriend van de vriend van mijn beste vriendin gechat, gewoon om te spelen begon het, later hebben we samen met mijn beste vriendin en haar vriend dan afgesproken, en ookal kende we elkaar maar van't internet, de dag erna waren we samen en nu nog altijd! ehct internetdaten zou ik nooit doen :s mar als't iemand is die je zo via via kent kan het tot iets leuks uitbloeien ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
echt naar een datingsite gaan zou ik echt nooit doen! volgens mij zitten daar alleen maar van die totaly hopeloze gevallen. kvind het vrij zielig als je naar zoiets gaat. Maar het kan natuurlijk altijd slagen... je weet dat nooit he
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik heb wel is via internet een jongen leren kennen waar ik kan dan ook mee ben samen geweest. Maar ik was toen wel ni bewust op zoek naar een lief of zo. (het moest eigelijk gewoon een internetmaatje worden, waar ik nooit mee zou afspreken enzo, maar het is ietsje anders uitgedraaid
![]() Maar echt bewust naar een datingsite gaan, zou ik nooit doen(of ik moet al heel hopeloos zijn, maar dan nog ni denk) Ik denk ni dat het echt nutteloos is, en het kan best op iets moois uitdraaien, maar het is wel zielig als je al via internet iemand gaat zoeken, vind ik. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet hoor, je weet nooit met wie je te maken hebt, tenzij je die persoon echt op de cam ziet... en vaak woon je dan nog erg ver van elkaar weg. Weinig leuk hoor.
edit bootje: geen reclame voor andere sites aub |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik vind he hetzelfde als met het uitgaan. Je kent diegene in kwestie ook niet. Maarja, als je nooit afspreekt dan zul je het nooit weten.
en zoals op adere topics al is gezegd: echte leifde overwint alles |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
fuut
![]() ik heb een paar keer "gedate" via internet, tenminste, dan kende ik hem via via, we msnden veel, en spraken dan wat af. dat is elke keer best tegen gevallen. totdat ik hier op het forum kwam en martijn leerde kennen en nu wonen we samen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik heb iemand leren kennen op een forum (niet ll.com trouwens
![]() Aantal weken mee gechat en vervolgens afgesproken (niet om te daten, maar om elkaar gewoon te zien en we gingen samen ergens heen) Deze viel in het echt niet tegen haha ![]() Daarna heb ik hem nog een paar keer gezien. Maar ik was niet verliefd op hem, alleen vriendschap (voor zover je daarvan kan spreken dan..) Edit: internetdaten vind ik niet triest. Wat ik pas triest vind zijn mensen die alleen maar een vriend of vriendin nemen omdat dat zogenaamd zo hoort... Laatst aangepast door Karliene : 1 August 2005 om 23:56 |
![]() |
![]() |
#14 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
weet je wat ik triest vind...
van die mensen die op tv programmas zoals vooral muziekposten chatten via smsjes te sturen die dan op tv tevoorschijn komen... er zit altijd 100man tussen met een sms zoals "eenzame meid zoekt lieve jongen om te knuffelen blabla" of zo van die dingen ![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik heb al twee jaar verkering met een jongen die ik via internet heb leren kennen. niet via datingsite ofzo, maar gewoon een chatbox van msn. dat was de eerste en laatste keer dat ik in zo'n box ben geweest. we hebben een halfjaar gesmst, gebeld, en elkaar op msn gesproken en na een half jaar is ie een keer langsgeweest en et gaat nog steeds goed!
we zijn samen op vakantie geweest. de eerste keer in onze realatie dat we twee weken non-stop bij elkaar waren (want hij woont bij zwolle en in bij groningen (100km) ) was wel even heftig, maar je leert elkaar wel echt kennen zo zeg... hij komt normaal elk weekend bij mij (of ik bij hem) dus dit was wel ff wennen.. maar et kan echt wel! "Edit: internetdaten vind ik niet triest. Wat ik pas triest vind zijn mensen die alleen maar een vriend of vriendin nemen omdat dat zogenaamd zo hoort..." --> vin ik ook!! |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Heeyz mannen !
Amaj menne frak ikke zen ni zo zielig om me mensen te date via tforum of den chat zenne, ikke kan der zo al genoeg krijgen. En stel dannek et zou doen zounek et wel voor de sex doen zenne manne. Kzen ni zotjes zenne manne! En goi dor me a franke toot ast u ni aanstot zal ek u nekeer ne mep geven van ier tot in Tokyo da ge der ni goe van zetj! Alle salukes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mieh Myselv & Iiiii P.s. Kzen ier nieuwkes mor kvoel zo al dat ier neig plezant got worre! xxxxxxxxxxxxxxxxxxkizziezxxxxxxxxxxxxxxxxxx ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sterf pijnlijk. werkelijk, dat meen ik. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
veteraan
|
![]()
OMG
![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
geef hem een bannetje, want dat is echt onleesbaar en irritant. Echt een sukkeltje die denkt dat m stoer is.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Eyz manne, een bekke rustig eh!!!!
ik mag tog menne mening geve zekerst , wazz da na?! kiekes!!!! kussiii.! Mieh Myselv & Iiiii |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Alhoewel... 't is wel neig plat ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Alle cheerzzzzzzzzzzzzzzzzzz Mihh Myselvv & Iiiii ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Spreek jij dan maar uw eigen taaltje... |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
fucking hell geef dat kind een ban. of in ieder geval een waarschuwing voor taalgebruik.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
nee een ban zou zonde zijn, ik lig dubbel.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
ze heeft een fles red bull op zegt ze toch? ik wist niet dat ge daar zat van kon worden. Ik wordt daar meestal wakker van.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
We hebbe gistere samen ons 1week'se bestaan same gevierd in een tentjen, péé twas te neig gewoon, ij was zo men matras Laatst aangepast door Jamiel : 12 August 2005 om 13:25 |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
nou ik wil geen sex met een lelijke dislectische die geen charme heeft.
ontopic: internetdaten kan gewoon vind ik. Het internet is een 2de leefwereld geworden. Mensen ontmoeten soms zo de liefde van het leven. Wie niet waagt blijft ... edit by ambypur: Laat je niet uit de tent lokken aub en hou het netjes. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Jamiel : 12 August 2005 om 13:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
ok genoeg gelult over haar mensen
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bianca
|
![]()
Hahahaha, geweldig, voor mij is dat abacadabra
![]() maar goed ![]() Ik heb het weleens gedaan, en dat is allemaal goed gegaan. Verder heb ik er eigenlijk weinig over te zeggen ![]()
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
niet via datingsites ofzo. gister met n meid gechat die me had toegevoegd op msn, via cu2 enzo...kent n oude bekende van me. naja daar spreek k nog wel eens wat mee af denk ik. woont toch hier en gaat ook vaker uit en ze is echt zwaar knap
![]() had het eigenlijk afgezworen maja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mijn lover komt van relatie planet wij schrijven het zoveelste succes verhaal pedo"s heb je op elke site -check je grenzen en vertrouw je eigen -confronteer met zijn eigen woorden -wees voorzichtig in uitspraken - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Ik heb mijn vriendin ontmoet op Cu2..Ik was toendertijd niet echt op zoek naar iemand, maar na haar site te hebben gelezen wilde ik toch contact met haar leggen..Ik heb haar toen toegevoegd op msn..ongeveer een maand gepraat, want ik ga nooit gelijk afspreken op msn. Dus na een maand begonnen we ook te bellen en toen hebben we pas afgesproken. Het klikte meteen en we zijn bijna 2 jaar samen..dat is altijd het negatieve aan afspreken of daten je weet wel ongeveer hoe die persoon eruit ziet of misschien in elkaar zit ,maar toch blijft het altijd een verassing of het klikt..maar gelukkig zijn we zeker
![]() Freakyhead |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
ik zou het ook niet doen.
maar een vriendin van mij wel die is helemaal verlieftd op een jongen die ze niet kent en ze zegt dat ze van hem houd. maar daar snap ik dus helemaal niet want je kan toch niet van iemand houden als je die gene nog nooit gezien hebt? of ben ik nu blond? ![]() ik zeg dat ook wel vaak tegen haar maar ze snapt me niet of wilt me niet snappen. maar ja. on topic: ik zou het nooit doen het komt toch niet altijd goed! |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
nou ik heb het al 4 keer gedaan met de zelfde jongen en het klikt wel heel goed tussenons dus ik vind als je egt weet heo die jonge in elkaar zit enzo dat het dan wel kan vind ik maarja dat is mijn menig want als je niet veel over die jonge weet enzo dan ja dan zou ik ok niet wille afspreken maar ik kende hem al heel geod dusja dan gaat het al heel anders snappie!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lid
|
![]()
mijn ex heb ik per ongeluk gevonden op een site; hij maakte een website over the deftones waar ik toen vet fan van was; ik voegde hem toe op icq (jaja de goeie ouwe tijd) en van het een kwam het ander
![]() nog een ex heel toevallig op cu2 1 keer gezien en toen zei ik hoi tegen m in het winkelcentrum terwijl ik niet wist dat hij het was ![]() verder heb ik heel veel vrienden en vriendinnen op internet leren kennen, en een aantal keer met jongens van internet gedate/gezoend enzo.
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
owja ik had mezelf ooit paar jaar geleden in een gekke bui aangemeld bij dat sugababes gebeuren
![]() gelijk allemaal losers mij toevoegen op msn.. standaard openingszin: "zullen we cammen?" en dan gingen ze op de block ![]() heb me daar vrij snel weer afgemeld ![]()
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
nou ik moet zeggen dat mijn internet dates met biffy ook altijd erg bevielen hoor
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Breezerslet... , schande voor de nederlandse taal. afmaken dat soort ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
..Óf als er weer zo'n 10-jarig jongetje vraagt of je geil bent
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lid
|
![]()
En ben je het niet, dan word je het wel van zn harige ballen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
Ik heb mijn ex wel via het internet ontmoet, maar het bleek en gigantische eikel te zijn die onderhand al heel mijn volleybal team af had geneukt. Dus echt een serieuze relatie was het niet. Maar daarentegen heb ik mijn huidige vriend voor het eerst op MSN gesproken, ik ken hem via een vriendin en na een keer met z'n vieren na de film zijn gegaan klikte het gewoon, en de volgende keer dat hij langs kwam was het meteen raak zeg maar, en we hebben nu ongeveer 9 maanden en het gaat nog steeds goed.
Mijn ervaringen met internetrelaties zijn niet echt positief. Mijn broer had zijn ex ook via het internet ontmoet en het bleek een gigantische bitch te zijn, en dat is het rotte van internet je weet niet hoe die persoon in het echt is. Als het al te laat is merk je vaak pas dat diegene helemaal niet bij je past of gewoon niet was wat hij of zij zich voordeed te zijn. En dat is naar ik heb gehoord heel vaak het geval. Dus internet ontmoetingen, liefde, relaties, datings etc.. ik raad het niet aan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Ik ken wel meerdere mensen die het doen maar dan gewoon opregio zoeken zegmaar kan nog aardig lukken soms.Het is natuurlijk ook maar net wat je zoekt one night stands of echt een relatie..Eengoedevriend van me is zelfs naar groningen verhuist door een relatie met een internetvriendin en ze hebben nu een kind enzo dus gaat best goed
![]() |
![]() |