|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
van vandaag?
ik wil lowlandskaartjes!!! *wanhoop* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik kan zo even de winkel ingaan, heb de sleutels toch dus..
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb eventjes voor je gekeken en je moet dus Lowlandsactiezegels sparen.
Deze zegels zitten op de voorpagina van de Volkskrant van zaterdag 30 juli t/m zaterdag 6 augustus. Je moet er 6 van de 7 hebben en je moet ze vervolgens op de spaarkaart plakken die vandaag in de Volkskrant staat. De spaarkaart moet voor 11 augustus ingestuurd zijn! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]()
oh oh oh!
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Je kan trouwens een kaartje winnen he.
Het is niet zeker dat je er 1 krijgt. Er zijn 100 kaarten te verloten. Wat ik net trouwens nog zag is dat er een sluwe truc in zit. Je moet dus zegels sparen en deze zegels zijn genummerd. De truc is dat je niet meerdere zegels met hetzelfde nummer op 1 spaarkaart mag plakken. Tsss... Check anders even deze website > http://www.volkskrant.nl/service/1058764728704.html Hier staat alles op (behalve die spaarkaart dan ![]() Ik zal de krant in de gaten houden voor je de komende week. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik heb gewoon mijn kaartje al in de pocket, door HARD WERKEN en SPAREN ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
o trouwens wij hebben de volkskrant, zit daar ook die spaarkaart bij? zo ja bij welke dag dan? ik zoek hem wel even op dan tussen het oud papier voor je en ik wil het best naar je opsturen?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb een abonnement ![]() De vrijkaarten worden VERLOOT. Het is niet zo dat je gewoon een vrijkaart voor Lowlands krijgt als je de spaarkaart opstuurt. Dus het maakt de Volkskrant niet uit hoeveel kranten je koopt nav deze actie, lijkt mij... |
|
![]() |
![]() |
#11 |
the bearded lady
|
![]()
Hhmm... dan heb ik het flauwe vermoeden dat die Volkskranten de komende week wel 'ns goed verkocht zouden kunnen worden. En het verklaart meteen waarom ik vandaag al 5 keer de vraag naar een Volkskrant van gisteren kreeg...
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() en dat ze verloot worden, DUH ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Zoals ik al zei: ik zal aankomende week de krant in de gaten houden voor je!
![]() Dat laatste stukje was trouwens niet voor jou bedoeld, maar voor L_angeldc ![]() Edit: zegeltje nummer 1 heb ik op je spaarkaart geplakt hoor ![]() Laatst aangepast door Karliene : 30 July 2005 om 21:17 |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja het kopen ging niet op voor jou, maar in het algemeen ![]() dat je dan op die eerste dag meteen 6 kranten zou kunnen kopen en het dan mee op zou kunnen sturen. daar doelde ik op. @ ambi; jajajaja ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Hey Amber, ik ben het niet vergeten hoor.
Nummertje 1, 2 en 3 zitten al op de kaart geplakt ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Hey Amber, de spaarkaart is klaar, zou je de volgende gegevens kunnen doorgeven? Dan stuur ik hem op naar de Volkskrant
![]() Straat: Postcode: Woonplaats: Geboortedatum: E-mail: Telefoon: Wees maar niet bang, ik ga je niet bellen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |