|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
... poepen jullie per dag?
Kbedoel dan "het" doen! Ik doe da minstens twee keer per dag! Meestal op de keukentafel of op het tapijt ! Das zo cool maat! Kzen der zekerst van da vele van jullie da nog nooit emmen gedaan ma niemand eeft da geluk zoals mij ze! Ma pasop manne! Ik em na ook ni zoveel geluk want ik was ben dus een model en ik wordt zo suuuuuperveel gevraagd en ik em et gewoon veel te druk! Das echt ni leukskes ze !!! Oja ge moe ni vroage: oe noemde want ik wil da ni anders ganek nog meer aanbidders krijgen dan dannek al ad. Maja. Tis ier liefde&dating en kvond dees wel vree toepasselek!As ze nu mor ni gon zevere over algemeen nederlands en van diene stuff e! Just chill, allright? Chilleeuuuuuuuuuuuuuuh ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
antwoord neker! |
|
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
wtf heeft dit met liefde of dating te maken
![]()
#4 |
Nerd
|
![]()
niks en ik ga t wel hebben over normaal en duidelijk nederlands want dit is niet te lezen
![]()