|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zie titel
![]() Hoe heb je dat ge-uit? door middel van de klassieke bloemen, of echt op een superoriginele manier? Of heb je zelf weleens iets romantisch meegemaakt? Vertel het hier! |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ikzelf ben redelijk romantisch. Normaal denk ik. Maar ik heb nog nooit echt iets voor n jongen gedaan. Alleen een keer een armbandje gekocht, dat hij mooi vond.
Ik heb wel al leuke dingen meegemaakt. Laatst kreeg ik in een restaurant in Kroatie een roos van een ober van een jaar of 17. Die zag mij wel zitten, en wilde ook iets afspreken. Ook heeft een jongen, die mij wel leuk vond, mij mee uit eten genomen, en later heeft ie nog n liedje voor me gezongen. Sow liev.. ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nou ik ben af en toe te romantisch, dan haal ik echt van de dingen in me hoofd dat ik later zelf denk van "hoe krijg ik dat nou weer in me hoofd" en waar het vandaan komt die ideeen echt geen idee
![]() Maar zo heb ik bijvoorbeeld ooit gehad dat ik een meisje leuk vond maar zij niet zeker was over hoe ze over mij d8, dus heb ik in de uitgaanstoko waar we waren het nummer van Mario aangevraagd van "let me love you" ik vond het zeer goeie move zij kon het totaal niet waarderen, maar was dit nou echt zo slechte actie (meningen graag ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Sorry, Mr I, maar dat vind ik net zo romantisch als je pik aan haar laten zien en roepen "zuigennn maar."
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Nee nou jah goed zoals ik al zei ik weet niet waar die ideeen vandaan komen, en meestal laat ik ze liggen maar deze floepte er ff tussendoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
het romantischte dat ik gedaan heb is een meisje mee uit eten genomen en toen bij het desert een doosje laten brengen met daarin een gouden hangertje aan.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
tijd om op te staan
|
![]()
Kleine, domme, eenvoudige dingentjes...meer niet.
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ik ben wel zo romantisch, ik heb onze foto op een beker laten printen bij de hema voor zijn verjaardag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
mijn leven bestaat groot deels uit liefde en romantiek .. dat zegt genoeg denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
maar volges mij bij iedereen beetje zelfde verhaal
kamer helemaal vol gooien met kaarsjes, op tafel lekkere hapjes en een flesje rose en op het moment dat ze binnekwam was ze heel verbaasd en toen voor eerste keer gezegd ik hou van je |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
kheb een keertje mijn kamer helemaal gezellig gemaakt, met kaarsjes en al, dat gaf best wel een romantische sfeer
![]() En heb ook al eens een gedichtje voor um gemaakt en dat mocht hij 's nachts pas lezen in zijn bedje... volgende ochtend voelde hij zich helemaal happy ![]() Hij heeft mij weleens 's ochtends wakker gemaakt op een zonnig dagje, stondie voor de deur met een bosje knalblauwe bloemetjes ![]() En van die momenten dat je elkaar aankijkt en je zoveel kunt vertellen, zonder uberhaupt wat te zeggen... |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() je bent scherp vandaag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Whooohooo
|
![]()
Ik laat af en toe een kaartje voor hem achter in zijn auto of bed ofzo. Verder heb ik pas een 4 gangen diner voor hem gemaakt en dat was heel romantisch. Sja ik vind wandelen op het strand ook al romantisch.
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ja
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik heb laatst nog het logo van een bierflesje afgehaald, en er zelf een ontworpen met mooie vriendelijke woorden en dingen.
mm ik geloof alleen wel dat ik em zelf heb opgedronken |
![]() |
![]() |
#20 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ik ben niet zo romantisch geloof ik. ik vind eenvoudige dingen al speciaal genoeg om het romantisch te hebben.
![]() |
![]() |
#21 |
Super Lid
|
![]()
kreeg een liefdesbrief
![]() waarin stond dat hij mij wel heel leuk vond ma dat het tog nooit meer wat zou worden ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Ja ik ben wel romantisch aangelegd denkik.
Geef hem soms gedichtjes of tekstjes die in elkaar geknutseld zijn , of een roosje, ook wel zo'n standaard dingen als het huis vol met kaarsjes zetten, hapje klaarmaken, badje nemen met kaarsjes en muziek en dan massage. Mijn vriend is wel origineler in ideeën dan ik en doet ook wel lieve romantische dingen voor mij. |
![]() |
![]() |
#25 |
Aachen TSV
|
![]()
Vooropgezette dingen waarmee je uren in de weer bent geweest vind ik eigenlijk helemaal niet romantisch
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Amsterdam Original
|
![]()
Niet romantisch
![]() ![]()
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik vond het alleen jammer dat ik toen niet bij hem was want dat had ik hem wel even gepakt ![]() |
|
![]() |