|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heeft wel eens iemand van jullie een ruzie gehad met een beste vriend(in) en hoe hebt je het dan opgelost want ik heb nu best wel veel ruzie met met een beste vriendin en ik weet godsnaam nie hoe het nu weer goed komt
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ligt eraan of het iets ernstigs is. Ik zou er iig over praten met die vriendin..
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hoe lang ken je elkaar al .. mensen noemen zich zelf al rap beste vrienden he ..
waarover heb je ruzie .. hoe komt het .. hiermee zijn we wat meer hoor . zonder deze dingen zouk gewoon zeggen . alle twee trots aan de kant zetten en iet zeggen van nee ik leg het niet bij .. zij / hij begon .. mvg kurobu ps : good luck |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ooit van een psycholoog de vergelijking gehoord waarbij twee mensen in een bootje zitten.
Als de twee mensen aan de rand blijven zitten, blijft de boot in evenwicht. Als er nu eentje in meer naar het midden gaat zitten, moet de andere dat ook doen. Anders kantelt de boot om. Heel raar en abstract vond ik dat, vooral als je een technische opleiding hebt gevolgd. Technisch is het allemaal vrij logisch. Psychologisch vind ik het dus een stuk minder duidelijk maar ik denk dat het dus ongeveer neer op wat kurobu zegt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Kenmerk van beste vrienden/vriendinnen is toch juist dat je alles met hun kan bepraten?
![]() |
#8 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Laat r lekker stikken en zoek nieuwe vrienden die niet van een mug een olifant maken.
![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Nou gewoon goed erover praten is de beste oplossing.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |