Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 September 2005, 09:35   #1
JammyPastei
Guest

Standaard pffff help

ik hem weer een probleem manne
k zou da graag is wille vertelle

dus ik gaan de woensdag naar een ex van mij, das een goei vriendin van mij en ik kom daar goe mee overeen enzo.
Na nen tijd kusse wij, ma dan zeg ik da ik geen relatie met haar wil want da da toch maar verkeerd afloopt. dan zegt die "wat dacht je van een relatie zonder emoties?" en ik dan "ok"

da was opt einde en toen moest ik weg, men moeder kwam mij ophalen. dus helemaal in de war moet ik da tege iemand vertellen ik zeg da dan tege een goeie vriendin van mij, de jongere zus van degene op wie ik was. zegt die 'ik val ook altijd op de verkeerde mensen' en veel later 'ik val op u' en dan ik 'ja late we is afspreke he' ma ik viel eig meer op haar zus .
helemaal in de war vraag ik raad aan een andere vriendin, van haar leer ik dan da de oudere zus niet op mij is. da vind ik natuurlijk keijammer. en dan denk ik 'ik probeer het eens met haar zus'. die 2 heffen elkaar op, ik voel me niet droevig of blij...
nu heb ik haar gistere gekust enzo, maar dat voelde niet zo aan hoe het moest. maar ik ben nog altijd zo in de war dat ik eig bijna niets voel voor niks meer...

dan kom ik thuis en zegt die da ze ni mag afspreke me mij van haar ouders omda ik te oud ben (16 tege 13).
da ze liever niet verder gaat. zeg ik 'tis u leve, laat da niet leiden door u ouders' (op dit moment kon het mij niet meer schele)
---> dat vind ikzelf heeelll gek...

nu heb ik gezegd da ze me morgen een antwoord moet geven, want ik moest weg...

ik weet voor mezelf nietmeer wat ik wil,...

iemand enige raad?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 11:25   #2
kurobu
Guest

Standaard

ik zou u toch aanraden even vrijgezel te blijven en alles op een rij te zetten.

volgens mij draait het bij u totaal niet meer om liefde maar puur om wat er komt bij kijken.
als je nieks voelt ( behalve een stijve dan ) dan moet je er niet aan beginnen.

sorry als het wat cruw overkomt.
maar vrouwen ( en mannen ) zijn niet gemaakt om mee te spelen. emoties moet je met respect behandelen en niet van profiteren imo.

Laatst aangepast door Jamiel : 10 September 2005 om 12:29
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 18:07   #3
MrInsane
Guest

Standaard

Ik denk dat je inderdaad gewoon even alles met rust moet laten en jezelf weer beetje terug moet vinden.
Ik zelf heb ook zo'n iets gehad dat ik schijt had aan iedereen en deed wat ik wou ondanks de emoties die losmaakte bij anderen.
Maar na een tijdje ging ik pas nadenken over wat ik allemaal gedaan had, en daarna heb ik mezelf herpakt en begon ik me langzaam weer wat aan te trekken van de rest van de wereld wat vaak wel het beste is.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 16:28   #4
Melisss
Guest

Standaard

Ik denk dat je eerst moet leren normaal te typen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 12:11   #5
slobjong
Guest

Standaard

Citaat: