|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey!
Ik (15, 4e klas) zit nu al een tijdje met een probleempje, en ik wou jullie maar eens vrage naar je mening. Ok, here goes: In de 1e klas was ik al vrij close met een meisje uit mn klas. Maar toen zakte het steeds wat af, zodat we op het laatst nog maar weinig met elkaar te maken hadden. Maar uiteindelijk misten we elkaar toch weer, en werden we weer close. Maar toen ging het na een paar maanden weer minder en minder, en waren we 'weer uit elkaar' (we hadden geen verkering). Zo heeft dit zich de afgelopen 3 jaar zo'n 3x herhaald, waarbij we steeds iets closer werden. In de 3e klas hadden we nogal een grote 'pauze', bijna het hele schooljaar. Maar een paar maanden voor de vakantie konden we weer eens niet zonder elkaar en werden we weer close. Deze keer weer closer dan de vorige keren. Ze heeft me toen gezegd hoeveel ze van me houd, dat ze echt niet zonder me kan en dat ik haar heel gelukkig maak. Uiteraard positief op gereageerd. Ik ben toen nogal verliefd geworden op haar, opeens eigenlijk... Maar ik weet dat ze niet op mij verliefd is. DAT is het probleem! We zijn echt zo ontzettend close, we zijn altijd bij elkaar, we vertellen elkaar alles, ze zegt hele lieve dingen tegen me, we houden af en toe elkaars hand vast... Dit maakt mij echt verliefd, ik kan er niks aan doen. Ik durf haar niet te zeggen dat ik verliefd op haar ben, omdat ik dan bang ben dat ze schrikt en er mee ophoud, en dat ik zo dan ook meteen mn beste vriend die ik heb verlies... Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest. Heeft iemand raad? Alvast bedankt, ThndR |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hoe weet je zo zeker dat ze niet verliefd op je is? Als jullie elkaars handen vasthouden en ze zegt lieve dingen tegen je, dan lijkt me dat ze wel iets voor je voelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Dus veel succes ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Weet je echt zeker dat het verliefdheid is, en niet het gevoel van een zeer hechte vriendschap? Want besef wel, dat als een van jullie echt verliefd is, en de ander niet, en je verteld het, dat de band tussen jullie heel erg kan gaan veranderen (mogelijk negatief, ze kan er van schrikken).
Maar dat is een risico die je moet nemen ![]() Voor hetzelfde geldt is zij ook verliefd op jou, en heb je dat nog niet in haar ontdekt. Dus de keuze is aan jou: Of het hele hechte gevoel gaat weg, of het pakt zich juist goed uit! Succes! |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
puhh op die leeftijd zitten vrouwen nog zo moeilijk in elkaar, als je wacht tot ze jaar of 17 is wil ze elke kerel die bij der in de buurt komt
|
![]() |
![]() |
#6 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedankt voor alle reacties! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou proberen om voorzichtig bij haar te achterhalen hoe ze over je denkt en wat ze voor je voelt!! |
|||
![]() |