|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
Berichten: n/a
|
![]()
telkens wanneer ik iTunes opstart krijg ik deze melding...
opnieuw installeren wil niet helpen. is er iemand met hetzelfde probleem? en hoe heb jij het opgelost? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
Berichten: n/a
|
![]()
Volledig verwijderen (via config.scherm--> software) en daarna een tool zoals Regcleaner gebruike, en daarna opnieuw installeren.
Denk wel dat dit kan helpen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Berichten: n/a
|
![]()
Gewoon de itunes install ff laten lopen en als het kan voor repareren kiezen anders opnieuw installeren. Regclean en dergelijke zijn niet nodig, het gaat gewoon om een of ander bestand dat beschadigt is.
|
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
ff updaten
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Berichten: n/a
|
![]()
verwijderen en opnieuw installeren helpt niet...
snap er niks van, hij blijft diezelfde melding geven. |
![]() |
![]() |
#6 |
Über Mensch
|
![]()
ook niet als je een nieuwere versie van intunes installeert? zal anders wel een leuke windows fout zijn ofzo?
(je pc klinkt aardig gaar) |
![]() |
![]() |