|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Me vriendin is 18 en ikke 24.
Nu is ze vaak blijven zitten en zit nu nog maar in de 4 van het VMBO. Op zich niks ergs maar er zitten daar nog al veel kinderachtige kinderen in haar klas. Maar zij zegd tegen mij dat ze heel erg iritant is, maar ze gaat zich steeds meer gedragen als die kleine kinderen van 15/16 ofzo. ![]() Nu ben ik dat een beetje zat te worden dus reageer nogal wat bot tegen haar soms. Dus begon ze vanmiddag opeens over dat ik mischien wel de verkeerde type was ![]() ![]() Maar als we dan bij elkaar zijn is het heel gezellig enzo en dan gaat het een tijdje goed maar naar 2 a 3 dagen begin ik/zij weer.... wat is jullie raad, uitmaken maken is mischien wel een optie maar ik hou heeeeel veel van haar dus dat is eigelijks een te moeilijke optie, en dat heb ik liever niet |
![]() |
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
samen leuke dingen gaan doen!
Cursus nederlands bijvoorbeeld..
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ja heb ik gedaan maar werdt er niet wijser van
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
praten
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Gaat zij niet met leeftijdsgenoten om? Want dat kan het verschil ook maken. Idd, ze word beinvloed door haar klasgenoten, maar zodra ze van de VMBO af is, zal het wel afzakken hoor.
Ze gaat dan naar een andere school waar je veel meer zelfstandig aan het werk moet, en je voelt je dan ook verplicht verantwoordelijk te zijn voor jezelf. Dit zijn dingen waar je best wel volwassen van gaat worden. Mocht ze fulltime gaan werken, dan nog gelden de dingen die ik net heb verteld. Ze krijgt een steeds belangrijkere rol in de maatschappij. Dus niet uitmaken als je echt gek op haar bent, want daar krijg je spijt van!Het komt wel goed. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik zou het uitmaken, maar das bij mij puur ook zo omdat ik het moeilijk trek als er kinderachtige lui rond me heen zijn en ik zelf me er dan ontzettend aan ga ergeren en ik een ontzettende eikel wordt op dat moment
![]() Niet dat je af en toe niet eens een kinderachtige opmerking mag maken of wat dan ook, maar als het vaker en veel voorkomt das gewoon schijtirritant, dus kijk hoe jij dat ervaart en hoeveel je precies om haar geeft en maak dan je beslissing!! ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat als je al 2 jaar een relatie hebt je over dit soort dingen gewoon moet kunnen praten. En als je er dan nog niet uitkomt pas beginnen over het uitmaken.
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
volgens mij is dit niet serieus
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Nou en het is nog altijd wel grappig
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
FORE!!!
|
![]()
ik zou eens goed met haar erover praten ... en tsja ... uitmaken is een nogal drastische stap ... vind ik ...
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
als ik jou was zou ik idd eerst eens goed met dr gaan praten erover....
Uitmaken is een hele drastische stap meteen, en na 2 jaar moet je toch wel n btje kunnen praten met elkaar lijkt me |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik en m'n ex hadden dat ook zowat, niet dat van die leeftijden, maar eerder 3/4 dagen goed en dan ging het weer ff niet tussen ons. En dan weer wel, niet,wel,niet,...
Ditzelfde is ook gebeurd bij een gewone vriendin van mij en haar ex. Mijn ervaringen daarbij zijn: Met mijn situatie (ben 2jaar ermee samengeweest), het kwam steeds erger en erger en toen hebben we samen besloten om er een eind aan te maken. Eén nadeel: hij is nog steeds zot van mij en wil me terug,etc. Ik merk nu ook wel dat we veel beter overeen komen als we uit elkaar zijn dan samen. Dus toen het uit was tussen ons ging het terug na een tijdje steeds beter en gingen we eens opnieuw relatie proberen maar dit is al na 2 dagen stukgelopen want het was juist hetzelfde als vroeger. Daaorm hou ik het liever zoals het nu is. Gewoon goede vrienden. (maar daar moet je wel beiden voor openstaan!) Anderzijds m'n vriendin: bij hen was het uit/aan/uit/aan/uit/aan.. echt dat was niet te doen. Soms was het gewoon s'morgens uit en s'avonds dan terug aan en dan terug de dag erna uit.. Ik vind dat zoiets wat is met je voeten spelen. In de perioden dat het goed gaat koppel zijn, perioden wanneer het slecht gaat uit elkaar gaan. Zo kun je geen goede relatie opbouwen vind ik. Maar je vertelde dat je al 2 jaar met haar bent. Het kan ook zijn dat je relatie wat eentonig begint te worden of dat je verliefdheid overgaat in 'Houden van...' Misschien moet je eens voor een verassing ofzo zorgen zodanig dat je beiden terug superhappy zijn en dat je echt zo terug superverliefdworden zoals in het begin. Iig succes ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar als ik jou was zou ik het niet uitmaken want als je voor elkaar weg bent gelegt komje tocht wel weer bij elkaar terug ![]() veel suc6 er mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |