|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zou je aub een van deze of een paar vraagjes willen beantwoorden of je mennig erover geven? Thanks alvast !!!
Hier zijn ze : -Heb je ooit al eens een graancirkel gemaakt of ken je iemand die dat al gedaan heeft? Hoe doe je dat, vertel daar eens wat meer over. -Wat zou je doen mocht je magische krachten beschikken? -Hoe wordt je een moderne hedendaagse heks? Merci als je een van deze of een paar vragen beantwoord hebt !! |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
1: Nee
2: In de meisjesdouche kruipen en daar onzichtbaar gaan zijn ![]() 3: Veel Charmed en Buffy kijken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
- Stel dat ik magische krachten zou bezitten dan zou ik ze verbergen voor de rest van de wereld en hen enkel bovenhalen in noodsituaties. - Veel met kruiden en paddenstoelen enzo bezig zijn. Een beetje mysterieus lijken en een wrat op je neus kweken. (Rare vragen voor een werkje godsdienst ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
2. Weet ik eigenlijk niet. 3. Door in een wiccabeweging te gaan ofzo? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
; ) Thanks vr je reactie |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
-Heb je ooit al eens een graancirkel gemaakt of ken je iemand die dat al gedaan heeft? Hoe doe je dat, vertel daar eens wat meer over.
Ja, wel eens gedaan. Met een passer en een nagelschaartje, het is een secuur werkje. -Wat zou je doen mocht je magische krachten beschikken? Dan zou ik voor mezelf een heel mooi huis toveren, een paar vette auto's voor de deur en een zwembad in de tuin en oja, een vette goeie baan natuurlijk! ![]() -Hoe wordt je een moderne hedendaagse heks? Op internet surfen en wat elvenkindje zegt. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]()
-Heb je ooit al eens een graancirkel gemaakt of ken je iemand die dat al gedaan heeft? Hoe doe je dat, vertel daar eens wat meer over.
-Wat zou je doen mocht je magische krachten beschikken? -Hoe wordt je een moderne hedendaagse heks? - Nee (hoort dat bij godsdienst dan? ![]() - Citaat:
|
|
![]() |