|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat vinden jullie van Il Divo?
Ik vind het eigenlijk best lekkere muziek! Dat hele zware is niets voor mij, maar met een toegankelijk deuntje eronder klinkt het voor mij al een stuk lekkerder ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
ik ken het niet,
wat ik wel weet is dat het als een tierelier schijnt te verkopen en dat het een bij elkaar gezet groepje gozers is met een sprekende formule die het dus heel goed doet ![]()
![]() |
#3 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Ik vind het niks, maar heb t wel gebrand voor me ouders. Die vinden het zwaar goed.
![]()
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
er zit een amerikaan tussen, een fransman, een half spaans/half duitser, en een gozer die geen nederlander is, maar wel hier heeft gestudeerd en dus nederlands spreekt ![]() snap je het nog? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
tsja... men moeder vind het geweldig
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ja vind ik mooi, hoewel het voor mij iets te pop achtig is, daarmee bedoel ik dat sommige achtergrond "beats" echt niet hoeven
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar die achtergrond "beats" maken t soms ook wel weer apart.
![]() |