Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 November 2005, 20:27   #1
patriesje
Guest

Standaard hoever kan je gaan op iemands anders feestje?

hoever ben je wel eens gegaan op iemands anders feestje?
ben ik wel nieuwsgierig naar.

Oud 19 November 2005, 20:31   #2
iNiMiNiMuIsJe
Guest

Standaard Re: hoever kan je gaan op iemands anders feestje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
hoever ben je wel eens gegaan op iemands anders feestje?
ben ik wel nieuwsgierig naar.
nou redelijk ver kwas een keer op een verjaardag van me vriendin en bijna iedreen was dronken en toen deden we een spelletjes flesje draaien en dan moets je elkaar zoenen enzo en toen was iedereen stil en had iedreen ene partner gevonden en toen lag iedreen met elkaar te bekke enzo en sommes zelfs mee dusja ken heel ver gaan

Oud 20 November 2005, 11:11   #3
appelshampoo
Guest

Standaard

de hele bende

Oud 20 November 2005, 11:26   #4
_madeliefjah
Guest

Standaard

we waren op een feest van zijn grootouders
eerst alsek binne op zen skoot zat, probeerde gij mij via woorden geil te maken
tan zaten we op een bankje buiten en wreef hij steeds over mijn string maar kost er niet in omdat ik nylonkousen droeg met een rokje, dan gingen we ergens waar niemand ons kon zien en begon ie me hevig te vingeren en ik heb hem dan gepijpt

Oud 21 November 2005, 15:11   #5
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

even wat offtopic-reacties verwijderd, en nu weer antwoorden op de vraag alsjeblieft dankjewel
Oud 21 November 2005, 18:58   #6
Forza
Guest

Standaard

hoe minder zelfrespect de vrouw heeft hoe verder ze gaat op zulke feestjes..

Laatst aangepast door Forza : 21 November 2005 om 21:18

Oud 21 November 2005, 21:14   #7
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

Njah vind het een beetje onzin om op een feestje dingen te gaan doen. dat je met iemand zoent ofzo okej. maar de rest moet je maar lekker thuis doen
MissDuplex is offline  
Oud 23 November 2005, 06:00   #8
Cataclysm
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
Neen.

Oud 23 November 2005, 06:55   #9
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Dat ligt er naar mijn mening ook aan of het in dezelfde kamer als de rest van de mensen is of in een andere kamer..

Oud 23 November 2005, 06:58   #10
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Dat ligt er naar mijn mening ook aan of het in dezelfde kamer als de rest van de mensen is of in een andere kamer..
nee hoor want een meisje met veel zelf respect weet dat ze niet ver moet gaan op zulke feestjes, want als ze al gelijk het bed in duikt met de kerel die ze leuk vind dan weet ze ook dat die kerel haar de volgende dag niet meer moet omdat we zulke vrouwe..SLETTEN noemen.

Oud 23 November 2005, 07:00   #11
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
nee hoor want een meisje met veel zelf respect weet dat ze niet ver moet gaan op zulke feestjes, want als ze al gelijk het bed in duikt met de kerel die ze leuk vind dan weet ze ook dat die kerel haar de volgende dag niet meer moet omdat we zulke vrouwe..SLETTEN noemen.
Volgens mij, staat er hier nergens dat het om een of andere kerel moet gaan, het kan toch ook om een vriendje gaan? Anders heb ik de vraag verkeerd begrepen.

Oud 24 November 2005, 05:50   #12
Cataclysm
Guest

Standaard

Citaat:
Wat een onzin. Zolang een vrouw weet wat ze wil en zich niets aantrekt van al die zielige kutmongolen die haar naderhand uitmaken voor slet, is er niets aan de hand. Zeflrespect is iets anders dan je laten leiden door demening van anderen, sterker nog, het is het tegenovergestelde.

Oud 24 November 2005, 07:02   #13
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
Wat een onzin. Zolang een vrouw weet wat ze wil en zich niets aantrekt van al die zielige kutmongolen die haar naderhand uitmaken voor slet, is er niets aan de hand. Zeflrespect is iets anders dan je laten leiden door demening van anderen, sterker nog, het is het tegenovergestelde.
uiteraard is het een relatief begrip maar dit is de omschrijvign van slet

slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

AFGELIKTE BOTERHAM een vrouw die met zulke feestjes super ver gaat is een afgelikte boterham en dus heel logisch dat ze naderhand als slet wordt uitgemaakt en ik denk persoonlijk dat meisjes die zo ver gaan op feestjes gewoon weinig zelf respect hebben en vaak ook een beetje minderwaardigheidscomplex want tja als je bekijkt het zijn altijd lelijke meisjes die zich misdragen op zulke feestjes

Oud 24 November 2005, 12:43   #14
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Waarom is een meisje dat met veel jongens naar bed gaat een slet? Ik snap nog steeds niet dat wanneer je het geen probleem vindt om iets dat leuk en lekker is te delen met wie dan ook, dat als een zonde wordt gezien.

Een tijdje terug heb ik een mini-column geschreven over sletten voor een website, en in een stukje daaruit zei ik:

Citaat:
Misschien is dat 'slet zijn' helemaal niet je eigen probleem, maar het probleem van de mensen die zo over je praten. Zij kijken blijkbaar niet verder dan hun neus lang is. Zolang je jezelf prettig voelt bij wat je doet zie ik het probleem niet. Je bent wijs genoeg om voor jezelf te bepalen wat 'goed' of 'fout' voelt, wie zijn anderen om daarover te oordelen?
En die mening heb ik nog steeds
Oud 2 December 2005, 15:37   #15
patriesje
Guest

Standaard

ik zal de vraag nog eens duidelijk stellen....
hoever kan je gaan op een feestje.
maar dan wel als je geen vriend hebt dus gewwon een jonge/meisje die je wel goed kent maar nooit iets mee hebt gedaan qua sex.

ik hoop dat ik nu duiderlijker ben en ik heb het net eigenlijk pas goed doorgelzen wat ik zelf heb geschreven en ik moet eerlijk zeggen echt duidelijk was ik niet.

dus bij deze hoop ik dat jullie hem nu wel snappen

Oud 5 December 2005, 10:16   #16
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

ben nog nooit verder gegaan dan gewoon zoenen, en dat vind ik ook niet meer dan normaal. En ik heb inmiddels ook al drie jaar een vriend, waar ik stapelgek op ben, dus het zal er ook niet snel meer van komen dat ik wat dan ook doe op een feestje met zomaar een jongen
kreej-z is offline  
Oud 5 December 2005, 16:20   #17
pruttelpot
Guest

Standaard

Ik ben weleens aan t begin van een feestje naar een slaapkamer verdwenen met een meisje om aan t einde van t feestje er weer uit te komen..

Uiterst geslaagd feestje

Oud 5 December 2005, 16:24   #18
Essebes
Lid

Essebes's Avatar

Standaard

verder dan zoenen en misschien buiten ofzo een beetje voelen ben ik niet gegaan. Daarvoor ga ik ook niet naar feestjes, dus.
Essebes is offline  
Oud 6 December 2005, 22:05   #19
K@rima!
Guest

Standaard

In een situatie waarin je dus geen vriend hebt? Verder dan een beetje praten en nummers uitwisselen zal het niet komen.

@Forza: een gast die meteen met een meid het bed induikt vind ik net zo goed een slet.

Oud 7 December 2005, 06:02   #20
Cataclysm
Guest

Standaard

Nee. Ook niet.

Wat boeit het nou? Slet klinkt negatief en dat is niet nodig. Seks is lekker en als twee mensen seks willen op een feest dan doen ze dat toch lekker? Mensen om die reden uit gaan maken voor slet is laag, laf en ongefundeerd.

Oud 7 December 2005, 11:40   #21
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
Nee. Ook niet.

Wat boeit het nou? Slet klinkt negatief en dat is niet nodig. Seks is lekker en als twee mensen seks willen op een feest dan doen ze dat toch lekker? Mensen om die reden uit gaan maken voor slet is laag, laf en ongefundeerd.
Maar jij bepaald niet of je iemand een slet mag vinden of niet. Ik hou toevallig niet van jongens die met elk meisje het bed in duiken, als ik diegenen 'sletten' noem is dat mijn zaak.

Oud 7 December 2005, 11:59   #22
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Maar jij bepaald niet of je iemand een slet mag vinden of niet. Ik hou toevallig niet van jongens die met elk meisje het bed in duiken, als ik diegenen 'sletten' noem is dat mijn zaak.
precies, de enige die ik irritant belerend vind in dit topic is die cataclysm
Oud 7 December 2005, 16:14   #23
MrInsane
Guest

Standaard

Ik heb op een feestje wel eens flink liggen krikken in de kamer van een kameraad van me maarja das weer zo lang geleden

Oud 7 December 2005, 17:35   #24
n0sf3ratu
Lid

Standaard

Citaat:
Volgens mij, staat er hier nergens dat het om een of andere kerel moet gaan, het kan toch ook om een vriendje gaan? Anders heb ik de vraag verkeerd begrepen.
begrijp het niet verkeerd, je bent een playgirly
n0sf3ratu is offline  
Oud 7 December 2005, 18:56   #25
meis
Guest

Standaard

ik vind anders wel dat cataclysm min of meer gelijk heeft... Seks is leuk.. Maar als je het hier leest lijkt het wel een schande!

Achja, ieder heeft er natuurlijk zijn eigen mening over

Oud 7 December 2005, 19:32   #26
Melisss
Guest

Standaard

Pff vind je best wel slet als je zomaar met de eerste de beste vanalles gaat doen op feestjes. Kan het best "een leuke jongen" zijn of iets, heb je elke week zo een feestje, elke week lopen er wel leuke jongens rond. Elke week met een ander het bed in duiken en dan nog geen slet zijn? Denk 't niet.

Oud 7 December 2005, 19:44   #27
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meis
ik vind anders wel dat cataclysm min of meer gelijk heeft... Seks is leuk.. Maar als je het hier leest lijkt het wel een schande!

Achja, ieder heeft er natuurlijk zijn eigen mening over
seks is goed, leuk en lekker ik zeg nergens dat het een schande is om seks te hebben. Ikzelf heb gewoon een probleem met mensen die met Jan en alleman in het bed duiken. Dat is echt zo gek niet

Oud 7 December 2005, 21:26   #28
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

vinnik ook kriem.
Oud 8 December 2005, 06:43   #29
Doperwt
Guest

Standaard

big up for karima

Oud 8 December 2005, 14:27   #30
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
seks is goed, leuk en lekker ik zeg nergens dat het een schande is om seks te hebben. Ikzelf heb gewoon een probleem met mensen die met Jan en alleman in het bed duiken. Dat is echt zo gek niet

Oud 8 December 2005, 21:22   #31
Cataclysm
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
precies, de enige die ik irritant belerend vind in dit topic is die cataclysm
Nou, het maakt mij anders helemaal niks uit of iemand snel met iemand anders naar bed gaat of niet. Het enige waar ik me aan stoor zijn de andere mensen die daar over oordelen, op een laatdunkende manier. Dat is niet nodig. Ieder zijn ding.

Oud 11 December 2005, 15:54   #32
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
wat is daar mis mee als je geen vriend(in) hebt?
Headliner is offline  
Oud 11 December 2005, 20:29   #33
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
vinnik ook kriem.
Oud 12 December 2005, 15:39   #34
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
wat is daar mis mee als je geen vriend(in) hebt?
inderdaad

ik snap je punt karima, maar het feit dat een (vrijgezel) persoon met meerdere mensen naar bed gaat, maakt die persoon er toch niet minder om?
Oud 13 December 2005, 09:16   #35
Doperwt
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
inderdaad

ik snap je punt karima, maar het feit dat een (vrijgezel) persoon met meerdere mensen naar bed gaat, maakt die persoon er toch niet minder om?
en dan mgen we toch ook zeggen dat het een slet of een player is. dat maakt ons er toch ook niet minder om

Oud 13 December 2005, 13:18   #36
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
en dan mgen we toch ook zeggen dat het een slet of een player is. dat maakt ons er toch ook niet minder om
Jawel, dat is oordelen over iemand zonder dat je die persoon echt kent.
Oud 13 December 2005, 18:34   #37
Doperwt
Guest

Standaard

nee dat is oordelen over de daden die die persoon doet

Oud 13 December 2005, 19:40   #38
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Ik ben een keer heel dronken geworden op n feestje, hadden heel veel breezers en een vriendinnetje van mij had er ook veel op (die groene is vet lekker man) en toen zijn we met elkaar naar bed geweest in het bed van de oduers van de gastheer

zo... nu eindelijk goed?
Oud 14 December 2005, 07:18   #39
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Ik ben een keer heel dronken geworden op n feestje, hadden heel veel breezers en een vriendinnetje van mij had er ook veel op (die groene is vet lekker man) en toen zijn we met elkaar naar bed geweest in het bed van de oduers van de gastheer

zo... nu eindelijk goed?
nee want watermelon is lekkerder

Oud 14 December 2005, 18:03   #40
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
nee want watermelon is lekkerder
lol

Oud 18 December 2005, 13:37   #41
patriesje
Guest

Standaard

wat een lol

Oud 30 April 2006, 19:06   #42
flitzzz
Guest

Standaard strippen

ik ben laatst door een vriendin van mij gevraagt, om voor haar en 4 vriendinnen te gaan strippen. 1 van de meisjes was jarig, en zij wouden een (amateur) stripper. Leuk om te doen

Oud 30 April 2006, 19:27   #43
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

oud topic --> slotje

Berichting Regels