|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi, het is nu bijna een jaar geleden dat ik 'het' voor het eerst deed met mijn vriendin, uiteraard was dit een wat pijnlijke ervaring voor haar maar dat wisten we van te voren. Wat we wel verwachtten was dat de pijn met de keren minder zou worden maar nog steeds is het een naar mijn idee erg pijnlijke ervaring voor haar ook al doen we het al een jaar regelmatig (1 keer in de week). Ik weet echter niet waar het aan ligt, ik schuif mijn penis echt milimeter voor milimeter en met zeer langzame snelheid naar binnen, niet eens helemaal in een keer maar steeds verder zeg maar. Nu zou je denken, je bent gewoon te groot geschapen maar dan zou het alleen pijnlijk zijn bij diepe penetratie en het gaat echt om de eerste centimeters vooral. Vingeren met 1 vinger vindt ze niet fijn, met 2 al helemaal niet en 'het' vindt ze alleen fijn als ze eenmaal over de pijnlijke fase telkens heen is, vooral diepe penetratie vindt ze dan fijn. Maar ik vraag me dus af, is het gewoon dat het iedere keer zo pijnlijk is?
Wat ik ook heb ontdekt is dat als ik met mijn vinger haar vagina in ga is dat er een soort aanhangsel aan de binnekant van de vagina hangt, ik schat een centimeter of 3/4 lang (het begint aan de bovenkant, bij de buik dus zeg maar). Zij zegt dat dat normaal is, maar is dat ook zo? Ik zie dat 'aanhangsel' namelijk als enige wat de pijn kan veroorzaken. Dat is nog niet alles, klaarkomen is voor haar een groot probleem. Voor zover ik weet lukt het haar alleen maar onder de douche, d.m.v. waterstralen. Ik bef haar regelmatig, ik vinger haar op alle mogelijk manieren naar mijn idee, hard zacht, wrijven, drukken, tikken, het lukt maar niet. Ze vindt het vaak wel lekker als ik haar clitoris op die manieren prikkel maar ze komt nooit klaar. Dat is erg frustrerend. Wat ik ook weet is dat je een clitoris te erg kunt prikkelen. Wanneer ik dat doe geeft ze dat aan. Ik houd daar dus rekening mee en daar hebben we geen last meer van. Maarja nu nog het klaarkomen. Hebben jullie nog tips voor mij? Alvast bedankt, Riesje |
![]() |