|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hallo,
ik heb een packard bell computer met een ATI Radeon 9250 128mb videokaart, ik wil graag een nieuwe maar ik weet niet welke ik moet kiezen en of ik er gewoon een bij kan stoppen zodat ik 2 videokaarten in mijn pc heb zitten, dus is er iemand die mij ermee kan helpen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dus het is niet mogelijk om twee videokaarten te combineren?
(ik was anders van plan om er een 256mb kaart bij te steken) budget is ongeveer tot 200,- |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook twee videokaarten in mijn PC, binnenkort zelfs 3..
Heel handig, heb 1 hoofdscherm, en daarnaast nog twee schermen.. je kan ze alleen niet samenvoegen zeg maar... tenminste, kan wel, dan moet je moederbord dat ondersteunen, en moet je twee de zelfde videokaarten hebben, die dat als het goed is ook moeten ondersteunen.. maar volgensmij is dat niet jou bedoeling, toch? iig, twee videokaarten is zeker wel mogelijk, en of het zinvol is, is natuurlijk persoonlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik heb er nu een van 128mb als ik daar dan een van 256mb bij doe heb ik toch 384mb?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
nou een vriend van mij had twee videokaarten van 256mb en dat werd 512mb waarom kan dat dan bij mij niet?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
srry ik snapte het even niet, maar toch bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
maakt het ook iets uit welke proccesor ik heb?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hmm...er is zoveel keus uit die kaarten....
|
![]() |