|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij stemmen op 7 maart? | |||
Ja ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
Nee ![]() |
3 | 12,50% |
Ik ben nog geen 18 en mag nog niet stemmen. |
7 | 29,17% |
Stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Voor alle mensen die mogen stemmen. Ga jij stemmen? Waarom wel/niet? En op wat voor partij stem je dan?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik ga wel stemmen omdat iedere rechtse stem helpt om de pvda en haar extreem linkse varianten (SP GL) te stoppen. Hoewel ik wel in een VVD bolwerk woon waar pvda altijd de 3e partij zal blijven, ik stem VVD omdat het toch de enige stabiele rechtse partij is in mijn gemeente
Pvda is nu de 5e partij zelfs Laatst aangepast door PFP : 28 February 2006 om 16:22 |
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]() ![]() Ik ga stemmen, zoals altijd. En wel op de Ouderenpartij. De pa van mijn beste vriend zit erin en hij heeft heel jeugdige ideëen. Dus hopen dat hij genoeg voorkeurstemmen krijgt. Hangen ook allemaal foto's van de ouderenpartij met daarop: Ouderenpartij Heerlen, wij zijn geen grijze muizen ![]() Prachtig!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Nou ik stem op frans bauer want die heeft zulke leuke ideeen ![]() Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen, moet er nog eens even naar gaan kijken, vind de voorlichting een beetje matig hier in deze gemeente
![]() |
![]() |
#5 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Ik stem op me pa
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik ga/zou SP stemmen, omdat die in Leiden veel zinnige punten hebben, en een stuk minder onzinnige wat mij betreft. Landelijk gaat het alleen absoluut geen SP worden
|
![]() |
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, maar ga sowieso D66'ers uitlachen.
./roflhelicopter
![]() |
#9 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Ik ga wel stemmen deze gemeenteraadsverkiezingen. Dit zal wederom op het CDA zijn, omdat dit de partij is waarvan de ideeën (voornamelijk op regionaal gebied) erg aansluiten met mijn eigen gevoel en ideeën hierover. Helaas wordt het nationale beleid op bepaalde vlakken op een schrijnende manier uitgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORE!!!
|
![]()
ik ga hier op Bosch Belang stemmen, aangezien ik vind dat zij de beste punten hebben.
![]() |
#11 |
Medewerker
|
![]()
Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga stemmen. Meestal is het PvDA, maar ik zie wel.
Ik vind het ook weleens leuk om gewoon de langste lijst eruit te pikken en dan op de aller laatste persoon te stemmen ![]()
six is afraid of seven. because 7 8 9 Laatst aangepast door Sander : 2 March 2006 om 12:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
de politiek interesseert me té weinig om me er in te verdiepen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Whooohooo
|
![]()
Ja ik ga stemmen en wel op de PvdA
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik ben eindelijk 18 en ik ga dan ook absoluut stemmen. Waarop weet ik nog niet. Ik moet me er nog even in verdiepen. Wel de linkse hoek natuurlijk.
![]() (ik vind trouwens dat iedereen moet stemmen, je hebt stemrecht. Maak er dan ook gebruik van! |
![]() |
![]() |
#18 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
mm eigenlijk moet je gewoon sowieso zeuren
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Ik wilde SP stemmen maar ik ben erachter gekomen dat ik dat niet eens kan
![]() Er zijn welgeteld VIER partijen in Oegstgeest, zijnde: VVD, CDA, Leefbaar Oegstgeest en Oegstgeest Progressief. Dus het wordt maar de laatste. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Oegstgeest progressief.. klinkt erg spannend.
![]()
![]() |
#24 |
Super Lid
|
![]()
Ìk vind dat de SP vrij asociaal bezig is overigens. Campagne voeren daar is niks mis mee, maar het is echt extreem lelijk als je om de honderd meter zo'n lelijk bord hebt hangen met van die lelijke felle kleuren. Goed bezig SP
![]() Daarnaast vind ik het ergerlijk dat de landelijke politiek zich denkt te moeten bemoeien met de plaatselijke politieke verkiezingen (en elke partij behalve de regionale partijen, like duh, maakt zich daar schuldig aan). Dat een tweede kamerlid als lijstduwer wordt gebruikt kan ik nog wel begrijpen, maar voor de rest vind ik dat de landelijke politiek geen invloed zou moeten hebben. Elke gemeente vereist een andere aanpak en het is volkomen logisch als je landelijk totaal anders zou stemmen dan regionaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Aachen TSV
|
![]()
Met dat laatste ben ik het zeker eens. Wat betreft die flyers, tja. Alles beter dan die lelijke hoofden soms die de grotere partijen op de aanplakbiljetten zetten
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Folders van de SP zijn me nog niet echt opgevallen, maar die verkiezingsretoriek die je nu telkens hoort vanuit DH is wel ergerlijk ja...
En je hoort partijen meer over elkaar dan over de zogenaamde inhoud (hoewel ik me kostelijk heb vermaakt om Wiegel is het m.i. erg triest dat op deze manier campagne gevierd moet worden).
![]() |
#29 |
Super Lid
|
![]()
Naja.. Misschien moet ik dan spreken over de SP Enschede, want dat is echt triest! Deze hangen dus om de honder meter in Enschede:
POSTER Dan zie ik dus echt liever op die borden die er speciaal voor zijn gemaakt een hoofd van iemand waarop je kan stemmen. Het mag ook overigens niet wat ze doen, maar je kan als gemeente alleen optreden door de Burgemeester die de partij verzoekt de biljetten te verwijderen en wanneer ze dit niet doen dan zal er een uitspraak van het college over moeten volgen en dit wordt dan over de verkiezingen heengetild waardoor het effect weg is en de aanplakbiljetten al zijn verwijderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Aachen TSV
|
![]()
Posters hangen ook in Heerlen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Ik zag laatst trouwens ook een filmpje van een paar zeer kinderachtige poster-plakkers. De VVD had 3 posters opgeplakt en de SP 1. Vervolgens plakt de SP er dus één over één van de VVD heen. Waarop de VVD er ook weer een extra opplakt en zo verder. Beetje sneu als je het mij vraagt. Plak er gewoon één op, want op deze manier dan krijgt zo'n bord dus geen aandacht meer van mij als kiezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Net of die posters uberhaupt iets bijdragen, het is een kinderachtig ritueel geworden om die krengen overal te hangen. bovendien leiden die posters het verkeer af.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Vanavond trouwens bos en verhagen bij nova
|
![]() |
![]() |
#35 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
En deze jongeman gaat ook stemmen.. en wel op een Stadspartij.. mijn mening is: Stemmen in je gemeente moet je doen op een gemeentebelangen partij (oid) Een landelijke partij zit toch altijd met de achterban met punten waar ze zich aan moeten houden. en de stadspartij (oid) kan volledig zich richten op de gemeente waar ze zitten.
Voor mij dus de Stadspartij of Student en Stad. ![]()
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
leefbaar rotterdam heeft verloren, erg jammer
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe mensen zo dom kunnen zijn om de pvda weer te kiezen Laatst aangepast door PFP : 7 March 2006 om 22:10 |
![]() |
![]() |
#37 |
Medewerker
|
![]()
In Breda is de PvDA flink gestegen lees ik net in de krant.
Nog niet eens zo ongunstig.
![]() |
#38 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Het meest trieste is nog dat partijen er een landelijke campagne van maken met standpunten waar de meeste gemeenten geen donder mee te maken hebben. En de kranten doen daar lekker aan mee. Ook triest is dat de metro zo'n geografisch plaatje publiceerd en doet alsof bij ons in de omgeving alles CDA is terwijl toch echt de lokale partijen heerschen. En na de lokale partijen is het nog altijd VVD dat hier regeert, die heeft namelijk standpunten die de lokale gemeeschap wel aangaat.
![]() |
#39 |
Bianca
|
![]()
Ik heb VVD gestemd. Ik woon in een klein dorp, wij stemmen voor de gemeente Noordwijkerhout, waar wij bijhoren. De man op wie ik gestemd heb, heeft een heleboel goede punten die vooral met de Zilk te maken hebben, waar hij zich voor in gaat zetten
![]()
![]() |
#40 |
Super Lid
|
![]()
Op me mama.. als ik mocht stemmen
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
oja, gelukkig heb Heiloo2000 weer gewonnen.
![]()
![]() |
#42 |
Stopwoordjesverslaafde
|
![]()
ben pas 15
![]()
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
ik SP
mams SP paps SP broer Groenlinks zus Groenlinks zus Groenlinks broer SP zus SP ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
hoe kan je nu als gelovige op een partij met communistische inslag stemmen?
|
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
O, en waarom zou ik dat volgens jou niet moeten doen?
|
![]() |
![]() |
#46 |
Amsterdam Original
|
![]()
CDA gestemd, ftw.
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Aachen TSV
|
![]()
PARKSTAD KLEURT ROOD
Stond er met koeieletters op onze krant. Beter kon ik niet wakker worden, en de Ouderenpartij heeft er ook één zetel bij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Gaat niet gebeuren ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Aachen TSV
|
![]()
Die gasten moeten een stadionverbod krijgen!
![]()
![]() |
![]() |