Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 March 2006, 10:40   #1
Wentelteefje
Guest

Standaard Mailen

Lieve mensen,

Ik heb een mail-vriendin uit Surhuisterveen die ik ook 2 maal in de maand ontmoet. Maar bij onze ontmoeting van afgelopen zaterdag j.l. deed ze heel afstandelijk. Ze wou ook helemaal niks meer met me doen. Ik ben bang dat ik haar vraag dat ze dan niet meer met me mee wil deze zomer naar Makkinga naar de "camping". Eigenlijk is het een nudistencamping maar dat maakt niks uit.
Ik vroeg me dus af of jullie tips hebben om dit niet te laten gebeuren.

Roderick
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 11:07   #2
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Vraag haar waarom ze zo afstandelijk deed, en als je het antwoord weet, kun je er een oplossing voor zoeken.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 20:35   #3
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

de enige manier om daarachter te komen is het haar gewoon te vragen... succes ermee
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 20:36   #4
somebody_15
Guest

Standaard

Ja. vraag haar waarom ze zo doet. In ieder geval zou ik haar nu niet vragen of ze meegaat. Grote kans dat ze niet wil en dat is niet leuk natuurlijk. Misschien had ze haar dag niet dat kan ook natuurlijk Veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 16:02   #5
Prakpiraat
Guest

Standaard

Ja Roderick. Ik denk dat je het haar gewoon kunt vragen. Misschien had ze wel haar maandelijkse tijdsvlak, waardoor ze nergens zin in had. En een nudistencamping is natuurlijk heel direct. Je raakt dan sneller uitgekeken op elkander. Praat het met haar uit. Want als je zelf niet de oorzaak weet, kun je het aan haar vragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 09:24   #6
Wentelteefje
Guest

Standaard

Hoi,

Zucht ik heb jullie raad opgevolgt en heb het maar direct aan haar gevraagt. Ze gf een ietwat verbitterd antwoord maar nu weet ik wel wat er aan de hand is. Het is namelijk precies zo wat Prakpiraat zegt, haar maandelijks gebeuren. Ze heeft haar excuses aangeboden en dat heb ik ook geaccepteerd. Alles is nu weer koek-en-ei tussen ons en ze wil ook van het zomer met mij mee naar Makkinga.
Jullie zouden ook moeten komen Vorig jaar was super veel plezier met alle mensen. Gezellig elke avond bingo. Jammer genoeg niet in de prijzen gevallen, maar wel veel plezier gehad.
Nou tot spreeks maarweer,

Roderick
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  winter.jpg‎
Bekeken: 504
Grootte:  103,1 KB  
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels