|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb een probleem. Ik zit nu op een school, en die heeft gymnasium +. Dat is eigenlijk hetzelfde als gymnasium, alleen heb je de helft van alle uren, en in de uren die je dan overhoudt moet je projecten doen. Dat houdt in dat je dan zelf moet weten wat je moet gaan uitzoeken enz. Klinkt heel leuk en was het op het begin ook...maar in de praktijk doe je eigenlijk niks in die uren. Dat klinkt ook heel leuk maar je wordt er op een gegeven moment heel moe van. Ook lopen we zwaar achter met frans, nederlands, latijn en grieks. Ik heb er dus genoeg van en wil dus naar een andere school. Maar ik heb wel een paar hele goede vrienden en vriendinnen in mijn klas die ik absoluut niet wil missen. Wat moet ik doen?
|
![]() |
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
Iets gaan doen op school! Volgens mij is het je eigen schuld dat je daar niks doet. Je hoeft dus helemaal niet naar een andere school, zolang je maar doet zoals het bedoelt is.
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
School moet je niet laten beïnvloeden voor vrienden/vriendinnen. Dus of gewoon naar een andere school gaan, het contact houd je toch wel. Of je moet er op praten op school, problemen bespreken etc zodat er iets verandert kan worden
![]() |
#4 |
Beheerder
|
![]()
Anders ga je toch gewoon lekker "gewoon" gymnasium doen. Of anders gewoon atheneum, met dat grieks en latijn kan je toch niet veel
![]() |
#5 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
frenkie007, ik zou gewoon veranderen van school. Vrienden maak je overal en zoals hiervoor al gezegd: je kan die contacten onderhouden. Op deze manier speel je met je toekomst.
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Je vrienden kun je zo ook nog zien, buitenschool om,
MAAR, je moet denk ik wel naar een andere school, want (klinkt stom maar toch) dit heb je echt nodig, als jij later graag voor de lifestyle appartementje in Manhatten, New York, met Gym eb Swimmingpool en 3 nanny's voor de kids . . . . Dan zal het toch echt een andere school worden |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Nou, eigenlijk is het allemaal al genoemd. Je hebt twee keuze's.
1. Je gaat eens wat doen in die uren die je ervoor hebt gekregen. (Moeilijk, maar als je eenmaal bezig bent lukt het wel. 2. Je gaat een andere opleiding doen (Op waarschijnlijk een andere school) Tussen deze 2 optie's is 1 eigenlijk het beste uit te voeren, maar ook weer het moeilijkst. Je moet namelijk wel wilskracht hebben. Maar dat zul je ook wel hebben, anders was je nooit aan een gymnasium opleiding begonnen. Ik was er gewoon simpelweg te lui voor, dus deed ik het ook niet. Je kunt ook voor 2 kiezen, en misschien is deze wel makkelijker. Al blijft de 1e het beste. Je moet je namelijk niet laten beinvloeden door je vriendene n vriendinnne. Je moet doen wat jou het beste lijkt. En als jij echt denkt dat je het alleen gaat halen als je van opleiding/school verwisseld, dan moet je dat doen. Als je straks ongeschoold op straat staat heb je er namelijk helemaal niets aan. Maar wij kunnen niet voor jou kiezen, je moet echt zelf je keuze maken. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
gewoon bij je vrienden blijven en op het einde je diploma halen
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest