|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo,
Ik ben een studente orthopedagogie aan de Karel de Grote-Hogeschool te Antwerpen. Momenteel ben ik samen met vier medestudenten bezig aan mijn eindproject. We kregen de vraag van Ons Tehuis Brabant (OTB) te Kampenhout om voor hen een netwerk op te bouwen. Dit netwerk moet ervoor zorgen dat de gebruikers (personen met mentale handicap) een uitgebreider ontspanningsaanbod krijgen. Het is de bedoeling meerdere voorzieningen met dezelfde doelgroep uit de directe buurt (zéér belangrijk criterium) aan elkaar te 'koppelen', zodat zij samen groepsgerichte activiteiten kunnen organiseren, maar ook zodat gebruikers individueel hun sociale netwerk kunnen uitbreiden. Naast dit 'product' (zo wordt het ook wel genoemd) dat we tegen 20 juni moeten afleveren, dienen we ook een theoretische paper te schrijven. Het zou interessant kunnen zijn dat we in deze paper soortgelijke netwerken kunnen voorstellen. Daarom hier mijn vraag: kent iemand zo'n (kleinschalig!) netwerk (in België bestaan er zo wel, maar ze zijn allemaal te groot, bijvoorbeeld provinciaal)? Alvast bedankt! Fie, Elke, Evi, Nadine, Dave |
![]() |