|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben op zoek naar de naam van het liedje dat wordt gebruikt in de nieuwe sns reaal reclame (niet die ene met die vlindertjes. Het is een techno nummer, beetje minimal achtig en er worden allemaal gigantische objecten gebruikt in de reclame. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Beheerder
|
![]() ![]() ![]() Product:Banken en Financien ![]() Titel commercial:Vlinders ![]() Reclamebureau:KesselsKramer ![]() Eerste uitzending:6 mei 2006 ![]() Afkomst muziek:Bestaande muziek ![]() Oorspronkelijke titel:In the Devils' territory ![]() Uitvoerende(n):Sufjan Stevens
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi.... Laatst aangepast door Chrizlybeer : 1 June 2006 om 20:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
sufjan stevens en techno?
![]() |
#4 |
Beheerder
|
![]()
Ja dat vat ik ook niet helemaal, maar verder voldoet dit toch wel aan zijn omschrijving
![]() |
#5 | |
Super Lid
|
![]()
oh wacht
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hehe juist niet die ene met die vlindertjes....die ene met al die grote objecten in de reclame...volgens mij gaat het over kleine en grote kansen ofzo?
|
![]() |