Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 June 2006, 17:56   #1
charlot!
Guest

Question Verliefd; moelijk!

Hey mensen!
ik heb een best ingewikkeld probleem; Ik gebruik even 2 voorletters van de personen. E is mijn vriendin, D is de jongen. ik ben dus verliefd op D het vriendje van een vriendin van me, E. Hij is mijn exvriendje, en ik vind hem dus nogsteeds super. Nadat hij het had uitgemaakt had hij al heel snel met E. Ik was superjaloers natuurlijk. ik kreeg ook een ander vriendje. E en mijn vriendje zoenden met elkaar en D en ik maakte het meteen met ze uit. ik hoopte dat het toen weer goed zou komen met D en mij, omdat we allebei met hetzelfde zaten en ik hem nogsteeds redelijk leuk vond. na een paar dagen hadden D en ik E en mijn toenmalige vriendje vergeven, en D en E kregen weer een relatie. mijn vriendje wilde mij ook terug, maar ik twijfelde. ik heb heel veel nagedacht en kwam er op uit dat ik D nogsteeds superleuk vind! ik heb het aan n paar vertrouwelijke personen verteld, en sommige vinden dat ik best kan proberen om het terug te krijgen, anderen zeggen dat nu ik zelf weet hoeveel pijn het doet, het niet verstandig is. Zelf weet ik het écht niet meer.
ik sms nu af en toe met D en wil hem eigelijk gewoon terug..
Help me alsjeblieft, ik weet niet wat ik moet doen!
Liefs
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels