|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heeft een leerkracht het recht om zich uit te spreken over het uiterlijk van een leerling?
Het is zo, ik heb redelijk lang haar en mijn haar hangt redelijk vaak in mijn ogen.. Ik heb er geen last van maarja. Kem onlangs de opmerking geregen van een leerkracht die zei dat IK het exame NIET mocht meemaken als ik niks doe aan mijn haar. En boven op zie ze dat ze kopijn kreeg om naar mij te kijken ![]() ![]() ![]() ![]() Mag zei het mij ver bieden voor mijn exame niet te laten maken voor deze kak reden?? Ik zou denken van niet want het is meer een persoonlijke reden, niet? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hahahahhaha lol! Dat kan een leerkracht je niet verbieden vanwege je kapsel
![]() Als je gewoon normaal met iemand kan communiceren zonder dat er haar voor je gezicht valt, is het goed. En anders moet je et wat afknippe.... Succes ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
ligt eraan hoe het valt. Als het lang voor je gezicht valt snap ik het best, aangezien petten/hoedjes ook verboden zijn bij een examen..
![]() |
#4 |
Medewerker
|
![]()
Wat is dat nu voor onzin. Iemand moet toch gewoon zijn haren kunnen dragen hoe hij zelf wil.
Ik denk niet dat die leraar daar iets over te zeggen heeft, en als je het zeker wil weten ga je het toch gewoon aan de directeur of een andere leraar vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
Ja oke je hoeft het nier perse af te te knippen. Maar voor een examen kan je het toch wel een keertje anders doen. En anders idd aan een "hoger" iemand op school vragen..
Als je haren helemaal lang is en voor je ogen valt kan je dus echt wel goed spieken ![]()
![]() |
#6 |
Medewerker
|
![]()
Ach jah, dan doet ie er maar een keer een speldje in tijdens het examen ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() maar knippen... ![]() Waarschijnlijk ga ik morgen bij de tuchtprefect langs moeten dus zal wel zien |
![]() |