|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Privé-bericht:
Hallo ImaginaryDreams, Ik heb gisteravond jouw bericht over lingerie geciteerd en ben het helemaal met je eens. Tot mijn 16e jaar, drie jaar geleden, kocht mijn moeder gewone onderbroeken voor mij en zij kocht altijd dezelfden bij Zeeman. Sindsdien koop ik ze zelf en ben gewoon doorgegaan dezen te kopen bij Zeeman of soms op de markt, zie het plaatje onderaan dit bericht. Dezen bevallen me goed, zitten comfortabel, gaan lang mee, slijten niet, houden hun pasvorm en blijven na vaak dragen en wassen nog even wit. Draag jij dezen ook. Koop jij ze ook bij Zeeman? Wat voor onderbroeken, model, materiaal, kleur draag jij altijd? En koopt of beslist je moeder of maakt het je niks uit. Ik ben er zelf wel benieuwd naar, vooral omdat wij toch op dezelfde lijn zitten met ondergoed. Groetjes, Saskia ![]() Laatst aangepast door ImaginaryDreams : 23 June 2006 om 19:27 |
![]() |