|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mijn vriendin heeft het deze week uitgemaakt met mij ( na 2,5 jaar relatie ) en ik ben nog steeds dol op der, en ik voel toch een soort iets van haar afstralen dat zei het ook wel wil, maar niet nu, mischien over een tijdje.
Maar ik wil er tot het uiterste gaan ( niet verder) om alles weer goed te krijgen, maar hoe herstel je een relatie, na een lange tijd een top relatie te hebben gehad? hoe bouw je zoiets langzaam op, (tuurlijk kan het niet snel gaan zoiets dat snap ik). m.v.g. Proudy |
![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
Volgens mij is er niets vervelender dan een ex die je terug wil terwijl je daar niet op zit te wachten... Alhoewel, aanbeien zijn net wat vervelender.
Maar ik denk niet dat ze daarop zit te wachten, ze heeft het toch niet voor niets uitgemaakt
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Idd.. ze zal het niet voor niets hebben uitgemaakt. Praat anders er 1x meer haar erover.. Zegt ze nee.. Dan is het nee, en ga dan lekker verder met je leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
als zij uitstraalt dat ze miss toch wel weer wat wil mag ze ook de eerste stap zetten. Als jij ontzettend je best gaat doen is dat miss heel vervelend voor haar. Stalkers zijn nooit leuk.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik zou er met haar over praten en zeggen dat je gevoelens nog steeds blijven, maakt niet uit of het uit is
![]() ![]() En als ze je dan nog steeds de deur wijst, heb je tenminste je best gedaan ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
nee stalken wil ik ook absoluut niet doen,
maar is er een manier om stapgewijs een relatie weer kan her-bouwen. we praten nog wel gewoon met elkaar over msn over koetjes en kalfen ( zoals school werk sport). en daar praat ze gewoon anthousant over die dingen. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
vraag der op een smooth manier of ze nog wel eens terug denkt aan de tijd met jou. Wat je vooral moet doen is jullie 'relatie' ook een koetjes en kalfjes onderwerp maken. probeer zonder al te veel te laten merken dat je haar perse terug wilt het onderwerp bespreekbaar te maken. vraag der dan na een tijdje eens wat er nou mis ging tussen jullie. dan wordt het voor jou duidelijk en misschien weet ze het wel helemaal niet waar het aan lag en komt ze tot de ontdekking dat ze je toch nog wel erg leuk vind. een hint loop niet te veel achter haar aan. laat niet merken dat wanneer zij het wilt de relatie weer oke is. dan laat je met je spelen. zeg bij voorbeeld ook eens niets tegen haar op msn. laat haar juist tegen jou beginnen. kan heel moeilijk zijn maar als ze echt nog iets voor je voelt zal ze toch wel met je gaan praten en dan is het aan jou om dingen bespreekbaar te maken. nog een hint ga niet over je relatie over msn beginnen, dat vinden meiden volgens mij veel te afstandelijk. een persoonlijke touch is altijd een goede zet. suc6 ermee en keep us posted
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Heeft iemand het over stalken gehad dan
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
to Babydress :litlle girl schreef het in der laatste zin, en ik wou duidelijk maken dat ik dat absoluut niet wil.
to Vecto :Thx Vecto, aan zo'n antwoord heb ik wat. wat je er allemaal in vertelt, klopt en isdenk ik ook een antwoord wat ik zoek. ik zal het in die weg proberen, en ik zal het er het beste van maken. Bedankt, greets Proudy |
![]() |