|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() ![]() Mijn verhaal zit zo; Helemaal aan het begin van het schooljaar had ik een paar nieuwe vrienden gemaakt waaronder; Jelmer. Jelmer heeft bij mij op school gezeten, maar toen mijn school ging verhuizen, ging hij van school af. Jelmer en ik waren het er allebei over eens dat we elkaar nu al heel lang van vroeger kennen; Nu komt het probleem: Jelmer was verliefd op een meisje, Nadine en ik mag dat meisje niet. Ik heb ook wel gezegd binnen mijn vriendenkring dat ik haar arrogant vind over komen. Een tijdje daarna begon ik Jelmer leuk te vinden en Nadine hoorde dat + het feit dat ik haar geen leuke meid vond. Ze probeerde me in alle kleinste dingen jaloers te maken, omdat Jelmer mij duidelijk had gemaakt dat hij mij niet zo leuk vond. Nadine genoot hier kennelijk van en haar vriendinnen net zo. Nu is het onlangs 2 weken geleden, maar Nadine kan niet ophouden om mij te irriteren. Ze blijft doorgaan met roddelen over mij en mij met vol afschuw aankijken. Haar vriendinnen kijken me ook met de nek aan, terwijl ik met twee daarvan vriendinnen ben. Nadine heeft 1 echte meeloopster; Sanne en zij kan haar ogen geen minuut van me afhouden. Ik zit hier zo mee in de knoop, Ik zou het zelf willen oplossen door op Nadine & Sanne af te stappen of met Jelmer te praten. Maar Jelmer is van school af, en hij heeft me geblockeerd op msn, dus dat heeft ook geen nut. Bovendien brieft Jelmer alles verkeerd door aan Nadine. Ik zit te twijfelen, ik dúrf wel op hun aftestappen maar ik dóe het niet. Ik weet niet hoe, elke pauze stel ik mezelf voor om het nu eindelijk duidelijk te maken dat het me irriteert. Maar ik haak steeds weer af. Ook had ik in mijn gedachten om naar mijn mentor te gaan, maar dan kom ik al met het 2e probleem aan bij haar en ik wil geen probleem kind worden. Iemand tips? |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Je vraagt haar gewoon wat haar probleem is. En dan kun je het wel een beetje uit gaan praten. als ze toch door blijft gaan met dat slappe gedrag is ze het gewoon niet waard dat je probeert vrienden te worden.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Tja ik weet eigenlijk niet precies wat je wilt bereiken. Of je negeert die Nadine en haar vriendinnen, dan doe je gewoon alsof ze lucht zijn voor je. Of je stapt op Nadine af(als ze alleen is) en je verteld haar gewoon dat ze raar bezig is!
Succes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Aan dat soort meiden heb ik dus ook een stronthekel aan. Ik kan goed met mensen omgaan, zij ook met mij maar zodra er 1 iemand is die heel de groep " overneemt " waardoor ze dom tegen me gaan doen en gaan meelopen met die ander ' omdat ze populairder is ' dan heb ik het gezien.
Zulke meiden moet je eigenlijk geen aandacht aan besteden. Die 2 die nu met die Nadine meelopen zijn ongelooflijk stom dat ze dat doen. Zo ben ik ook vriendinnen kwijtgeraakt, heb ik anderhalf jaar niet mee gesproken en daarna zochten ze weer wat contact en nu spreek ik ze af en toe. Ze hebben d'r spijt van en vind ik leuk om te horen. Dat ze je vuil aankijken zou ik echt negeren. Ik heb er ook vaak mee te maken { meiden uit mijn klas, andere klassen omdat ik volgens hun een smerige besmettelijke gothic ben ![]() Moeilijk, maar negeren is echt het best. En dat die Nadine over je roddelt ; nou en? Bij mij lullen ze ook dat ik satan aanbidt e.d |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt voor de tips iedereen ![]() @ Darkthoughts; jij bent mijn heldin ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Wat ik begrijp is je roddelt eerst over haar en vervolgens zij over jou, dus boontje komt om zn loontje.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Wat wil je dan eigenlijk bereiken? Zoals ik hierboven ookal vroeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ten eerste is het helemaal niet erg om naar je mentor te gaan.
![]() Ik bedoel het is niet jou schuld dat die meiden zo rot doen. Verder is dit gewoon kinderachtig pestgedrag van die meiden. Je moet denk ik een beetje doen waar je je goed over voelt. Ten eerste kun je op die Nadine afstappen. Net zoals Prestige al zei, als ze alleen is. Anders gaan ze met een groepje tegen jou. Jij moet ook niet met een groepje tegen hun gaan. Dat vind ik allemaal kinderachtig gedoe. ![]() Je moet gewoon eerst proberen dit probleem serieus op te lossen. Als dit niet werkt kun je eventueel naar je mentor gaan. Verder moet je er inderdaad niet te veel waarde aan hechten. Zij zijn niet jou vrienden. Ik kan heel goed begrijpen dat dat moeilijk voor je zal zijn. Maar denk er niet te veel aan. Doe gewoon waar je zin in hebt. Ga om met mensen die je aardig vindt. En wees aardig tegen jezelf. ![]() Dit valt in mijn opzicht gewoon onder pesten. Zij zijn fout en jij niet. Succes ermee. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medewerker
|
![]()
Ik kan ook even langs komen om ze in elkaar te slaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
En inderdaad, als je zelf roddelt moet je dr ook niks omgeven dat ze dat ook bij jou doen.
Als je gewoon keer op die Nadine afstapt en haar laat merken wat je d'r van vind houd ze vanzelf haar smoel wel dicht. Dit lijkt allemaal nog op gedrag van de kleuterschool -.- |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() @ Prestige etc. ; Ik wil hier helemaal niks mee bereiken ![]() En verder over dat roddelen; euhm, okee, maar ik heb haar nog nooit een kankerlijer genoemd, Zij mij wel. Dan heb ik haar een keer een valse naam gegeven, Zo ver ga ik nou ook weer niet. Laatst aangepast door Babydress : 20 October 2006 om 14:34 |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Hmm. Wat ze zegt is inderdaad wel grof.. Ik vind het echt idioot als mensen met ziektes gaan schelden, ben er dan ook fel tegen.
Maar dan nog, laat haar lekker roddelen! ![]() Doe gewoon alsof je 't jou niks kan schelen, gun die meiden geen eens een blik van je, zoveel zijn ze nou ook weer niet waard. Dat zij hun tijd besteden met jou vervelen is hun keus, jij moet gewoon andere dingen doen en gewoon lekker verder met die jongen aanlullen { Jelmer, toch? } Komt echt wel goed |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Succes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Anders laat je haar gewoon onze "objectieve" reacties op het forum zien.
![]() Dan weet ze gelijk dat het niet normaal is dat ze zo doet. Maar nog iets. Je moet hier geen gevecht van maken. Bijvoorbeeld haar willen terugpakken ofzo. Dat is fout. ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
ik zou er op afstappen en tja rustig beginnen met uitleggen dat wat ze doet ontzettend irritant is en of ze erover op kan houden.
en dan gewoon weg gaan. Kijken hoe ze er op reageert en niet in discussie met haar gaan. zeggen wat ej te zeggen hebt en hem smeren. Blijft ze dan vervelend dan moet je toch het uitpraten of met een mentor of meppen. |
![]() |