|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heyy het is de laatste tijd zo dood op het forum dus ik open maar wat nieuws. Ik hoor soms dat mensen vaak op onbereikbare mensen vallen zijn jullie het hiermee eens? En op wat voor soort jongen/meisje vallen jullie dan? Ook onbereikbare types?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Ik laat soms me telefoon thuis als ik uitga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Ik heb wel de neiging om verliefd te worden op onbereikbare menschen. Alleen ligt die onbereikbaarheid bij mij. Ik durf hem het meestal niet te vertellen dat ik een beetje veel verliefd ben op hem.
Ligt het feit dat iemand onbereikbaar is niet deels bij jezelf?
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik wil niet zeggen dat ik echt op onbereikbare mensen val, ligt er ook een beetje aan hoe je het ziet denk ik.
Want ik val namelijk niet op beroemdheden zoals bv een Hillary Duff ofzo, maar als ik kijk naar de meiden waar ik wel zeer door aan getrokken word, zijn vaak of meiden in een relatie of meiden die zo aantrekkelijk zijn waarvan het maar net de vraag is of ze je uberhaupt wel zien staan. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bianca
|
![]()
Als je verliefd wordt op beroemdheden ben je wel heel kansloos
![]() Natuurlijk bedoelt ze dat niet. Ik viel ook wel eens op onbereikbare types.. Die veel te populair waren ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik was vroeger superverliefd (voor zover ik toen dacht wat verliefdheid was) op een jongen 2 klassen hoger.
1.5 jaar ofzo bonsde mijn hart alsie ook maar 1 keer op een dag langs mij heenliep en het was ten eerste kansloos, omdat: - hij een vriendin had ( en er nog steeds mee samen is: inmiddels 7 jaar geleden aangegaan *that's the spirit* ![]() - een vriendin van zijn vriendin tegen een vriendin van mij zei dat ik totaal kansloos ben en ze vervolgens in de lach schoot (en al helemaal toen ik eraan liep). Achteraf wel heel logisch want ik was zeg maar niet bepaald een standaard blondje (nee echt, die jongen was omringd door blondjes, het populaire groepje), populair, mijn afkomst was ondefinieerbaar (terwijl ik eigenlijk gewoon nederlands ben ![]() Heel oppervlakkig allemaal, maar ja je bent 13 en je wilt wat ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 23 October 2006 om 23:07 |
![]() |
![]() |
#7 |
pudiecat
|
![]()
Ik ben ook 1,5 jaar verliefd geweest of een onegrijkbaar type
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Nee nooit geweest eigenlijk.. ik dacht een keer dat ik verliefd was op een onbereikbaar persoon (toen ik 14 was ofzo) maar een paar dagen later belde hij opeens of ik wat met hem wou drinken en toen heb ik een tijdje wat met hem gehad enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik ben verliefd geworden op een jongen uit een hogere klas.
![]() Hij was niet echt onbereikbaar, maar het is niks geworden. ![]() Ik geloof niet echt dat er mensen bewust verliefd worden op onbereikbare mensen. Maar je kunt wel vaak pech hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik denk dat ik wel op onbereikbare types val.. ik val op die jongens die zó mooi zijn dat ze de mooiste meiden kunnen krijgen...
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
nooit heel erg last van gehad. maar nauwja ik word eigenlijk pas verlieft als ik ze al ken en er toch wel mee omga en mee praat dus dat zijn niet de meest onberijkbare types.
kweet ook niet of er behalve popsterren echt onberijkbare mensen zijn. net als wat thali zegt ligt eht wel een beetje aan jezelf. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Het klinkt misschien heel arrogant, maar zo bedoel ik het niet. Niemand is onbereikbaar voor mij, als ik dat zou zeggen zou ik mezelf te kort doen. Zelfs Brad Pitt is gewoon een mens, en natuurlijk zal hij me niet uit het niets opbellen of ik wil daten. Maar ik denk dat ik elke man zou kunnen krijgen, als ik mn best maar zou doen en de juiste omstandigheden er zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals homoseksuelen en mannen die een vriendin hebben(en monogaam zijn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
geef me dan tips want voor mij zijn ongeveer alle meiden onbreikbaar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |