|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heeej!
![]() alweer een nieuwelingetje erbij... mijn naam is marlieke en heb die iets meer dan 16 jaar geleden van mijn outjes gekregen... ik houd me voornamelijk bezig met sport(train 5 à 6 keer per week ![]() en kom nu hier om de hoek kijken of het een beetje leuk is... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
welkom
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
welkommm
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
tijd om op te staan
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
dankjulliewel !
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Heey
5 á 6 keer per week ![]() Laatst aangepast door Kooluh : 13 March 2007 om 07:44 |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
sporten? sport!
![]() ik hockey... voor wie het wat zegt: speel nu zowel in de a1 als in dames1 van mijn clubje ^^ voor de rest op maandag met het zuid-hollands(districtsteam) waar k me best aan het doen ben om een mini kanse je maken op het nederlands... maar of dat gaat lukken, ik doe iig me best (A) trouwens.. synoniem voor leuk? ![]() mwach, ja daar doe k het wel voor , prima omschrijving ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
|
![]()
Wij zijn synoniem voor leuk
![]() Welkom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik ken jou toch?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ja, tis een hoop trainen.. soms wel afzien hoor, maar opzich best wel waard.. meeste van me vrienden hockeyen ook, dus is heel gezellig op het veld ^^ ja? ik weet het niet, wie ben jij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
wow a1 dames 1 district team
knap hoor ![]() ik denk van 5 á 6 dagen dat moet haast wel 2 of meer sporten zijn ![]() |
![]() |