|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
tans naar mijn mening...
had ruzie met een meisje over besneden penissen. Haar meningen: 1 ![]() ![]() 2 :Voorhuid zou geen functie hebben (net als het schaamhaar, die zelfs volgens haar voor warmte zou zorgen) 3: als ze later zelf kinderen zou krijgen, zou ze ze ook laten besnijden. 4: onder de voorhuid zou het niet schoon zijn volgens haar mijn meningen: (+theorie) 1 : voorhuid dient niet voor niets ter bescherming tegen ziektes en andere aanrakingen (lang leven de evolutie) 2 : schaamhaar is er voor tegen de kou? dacht het niet, dient ter beschering van los lopend vocht of stof en dergelijken, de balzak dient tegen bescherming, vandaar de verkleining bij kou en hangend bij warmte (voor de juiste zaad temp.) 3 : als je je kinderen laat besnijden vindt ik dat echt kindermishandeling vooral omdat het zogenaamd tegen hygiene is..... alsof het achter de schaamlippen van de vrouw zo lekker schoon is. (schoonmaken is geen kunst!) ik zei nog tegen haar van : weet je wat, ik laat me besnijden. als jij je schaamlippen laat verwijderen. begrijp me niet verkeert, ik ben niet tegen het besneden worden, maar laat deze personen hun eigen keuzen maken wanneer ze die kunnen geven. Nu wil ik jullie mening graag ![]() Laatst aangepast door Zeespons : 16 August 2007 om 20:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Dit ben ik met je eens.
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
uhmmm tja ut zit er ni voo niks lijkt mij....
|
![]() |