|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Betweter
|
![]()
hallo allemaal, ik ben meinona, nieuw hier. Enneh... nouja ik verveel me (oke, ik ben een gs po aan het uitstellen) en ik heb net wat topics enzo gelezen. Sommige waren erg grappig/interresant/ontroerend/saai/levendig/leuk/stom/raar.
Oja, ik heb al een Fibromyalgie topic geplaatst en ergens gereageerd dat ik hoogbegaafd ben (wat helemaal niet bijzonder is, meeste mensen weten gewoon niet dat ze het zijn). dus verder over mij: ik heb dus fm, ik ben 'hoogbegaafd' (eigenlijk zeg ik dat nooit. waarom zeg ik dit? dat van hoogbegaafd dus. niet waarom ik dit wat tussen haakjes staat zeg.), ik hou van tekenen en schilderen en schrijven en lezen en niet van koken maar wel van eten en van uitslapen en ik heet in het normale gangbare saaie dagelijkse leven Romy. Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat jullie me een beetje aardig gaan vinden. (ookal ben ik hoogbegaafd -> mr. muchipino of zo iets ![]() ciao!!