Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 April 2011, 19:08   #1
Belang
Lid

Red face HELP!!! Heb dringend advies nodig!

Hallo allemaal,

ik heb sinds begin dit schooljaar mijn werkboek van frans tweedehands gekocht. Dit was dus reeds ingevuld door een leerlinge van vorig jaar. Ps, ik zit in het 5e jaar boekhouden-informatica.
Ik ben dus sinds september dit werkboek aan het gebruiken omdat dit gemakkelijker is voor mij om de lessen frans te volgen, anders moet je de hele tijd schrijven, en kan je de lessen niet volgen.
Nu heeft 2 weken geleden mijn leraar frans gezien dat ik een ingevulde werkboek voor frans gebruikt en heeft me beschuldigd van bedrog.
Hij heeft mijn werkboek van frans afgepakt en naar de directeur gebracht. Nu moet ik een nieuwe werkboek van frans kopen van de directeur, alle oefeningen opnieuw maken en nog een als straf voor bedrog al die oefeningen overschrijven (terwijl ik nooit mijn werkboek verstopt heb van de leerkracht, hij mocht gerust weten dat ik een ingevulde werkboek gebruik).
In het reglement staat er niets over dat we "nieuwe" werkboeken moeten gebruiken. Ik mag toch zelf kiezen of ik een nieuwe of tweedehands en ingevulde boek te kopen of niet?

Dus nu mijn vraag: mag ik een ingevulde werkboek van frans gebruiken in de klas? Kan de school mij verplichten om een nieuwe werkboek frans te kopen? Heb er al over met de directeur gepraat, maar hij draait rond de pot.

heb dringend advies nodig

Met vriendelijke groeten, Belang
Belang is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels