Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 September 2011, 15:25   #1
golagirl
Lid

Question what to do??

Mijn ervaringen met seks zijn allemaal niet zo heel erg prettig.. Ik was eerst nog naïever dan ik nu ben en heb me op mijn 12e tot seks laten dwingen met mijn eerste vriendje. Hij was 16.. Door hem ben ik ook gaan roken enz allemaal heel slecht en daar heb ik nu gewoon heel erg last van..
Ik ben gewoon bang voor seks en daarbij maakt mijn huidige vriendje dat ook niet heel veel makkelijker.. (zie mijn eerste bericht hier) Maar ik wil hier heel erg graag vanaf alleen weet ik niet zo goed hoe.. Eerst kon ik met mijn vriendje nog wel gewoon seks hebben en het prettig vinden, hij is ook de eerste en de enige bij wie ik zelf ook toestemde tot seks.. Maar nu gaat het gewoon niet meer. Ik kan er niet meer van genieten en heb steeds flashbacks.. En hij weet niet hoe hij mij moet helpen. Of hij wil me niet helpen. Ik weet het niet. Maar ik wil hier wel heel graag vanaf.. Iemand tips? Of iemand die dit zelf ook heeft (gehad)?
golagirl is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels