|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Wie moet de verkiezingen winnen? | |||
Kerry! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 79,17% |
Bush! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 20,83% |
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#101 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#104 |
Guest
|
![]()
Deed Balk-ellende dat nou maar in Nederland..
daar wil ik wel een beetje meer belasting voor betalen om die kerel van zijn plekkie af te krijgen! |
![]() |
![]() |
#105 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Guest
|
![]()
ik word er ziek van! der zou toch is echt imand diene bush ne kogel door z'n kop moete schiete he.
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Waarom doe je het zelf niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Guest
|
![]()
hihi
Tenminste geen homohuwelijk nu (het bijna zeker is dat) Bush blijft ![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben niet eindeloos lopen zeuren dat bush niet gevochten had in Vietnam en ze hebben niet alle bekende Amerikanen opgetrommeld om een goed woordje te doen voor Kerry met spectaculaire shows... En ze hebben niet het alcohol en drugs verleden van Bush helemaal opnieuw opgerakeld. doe aub niet zo naïef |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Guest
|
![]()
Helaas, ik had meer vertrouwen in Kerry, voor zover er inhoudelijke standpunten te ontdekken zijn in het vreemde spel dat Amerikaanse verkiezingen heet
![]() Ik zou toch voor Kerry gegaan zijn, met name voor wat betreft buitenlands beleid, milieubeleid en sociale issues en omdat ik niet in de conservatieve hoek van Bush zit. Maar ik denk dat mijn politieke voorkeur bij beide kandidaten op zich niet echt te vinden is ![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Guest
|
![]()
Wel geinige uitzendingen vannacht trouwens, bij de NOS zat de ene docent van me (Van Rossem) en de ander zat bij Barend en van Dorp (Boekesteijn).
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Whooohooo
|
![]()
![]() |
#114 |
Aachen TSV
|
![]()
Allebei één pot nat. Het zal me dus ook een zorg zijn wie er gaat regeren.. Bush nu, als het Kerry was geweest zou het echt niet anders gegaan zijn..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Boekesteijn voind ik wel goed commentaar geven, ook toen met de beginfase van de oorlog in irak kon hij er goed over vertellen. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar om weer ff op jou te reageren: Nee, zeuren (?) over dat Bush in Vietnam had gevochten, dat deden ze idd niet..Ze deden iets wat nog zieliger is, zeggen dat het een grote leugen is. Dan gaan ze in hun campagne daar over zeuren. Nou, lieg dan beter nog iets wat je een held kan maken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Was het in de beginfase van de oorlog inderdaad ook vaak met hem eens. Hij krabbelt op sommige punten wat terug en geeft hier en daar zn ongelijk toe, maar is nog steeds voor de oorlog en voor een langer verblijf in Irak. Zijn colleges zijn echt sterk, hij kan enthousiast vertellen en houdt alles dicht bij de actualiteit |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#121 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Guest
|
![]()
Beide docenten vinden zichzelf wel interessant, zeker omdat ze ook op TV zijn, maar hun verhalen zijn altijd wel boeiend. Vooral Van Rossem heeft altijd een uitgesproken mening, en inderdaad een geval van 'overal verstand van'
![]() |
![]() |