|
Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Overigens word ik in het geheel niet vrolijk van de ideeen van de SP en GL aangaande buitenlandse politiek, dat is ook een reden dat ik er niet voor gekozen heb op die partijen te stemmen. Of echter alleen de VVD kansen bied op economische groei is de vraag. Er leiden meerdere wegen naar Rome en het rechtse, sterk op de markt georienteerde denken kan ook doorslaan. Een extreem voordelig belasting- en investeringsklimaat kan bijvoorbeeld ook nadelig zijn, gezien bijvoorbeeld de vestiging van brievenbus-ondernemeningen in Nederland. Die zorgen nou niet echt voor werkgelegenheid, verbetering van de concurrentiepositie en overheidsinkomsten... EenNL en Wilders gun ik geen zier: ze roepen me veel te veel en bieden me te weinig concrete maatregelen/oplossingen. De probleemwijken worden er echt niet leefbaarder op door grote groepen allochtonen te vervreemden en maar te blijven polariseren. Een algehele immigratiestop voor mensen van buiten de EU is ook en hogere straffen zijn ook van zulke ongenuanceerde en ongefundeerde kreten waar ik niets mee kan. Ik bespeur in al hun belachelijke pamfletten maar weinig argumenten. |
|
![]() |