Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Actualiteiten > Verkiezingen 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 November 2006, 17:37   #1
PFP
Guest

Standaard

De mensen die nu het hardst janken schuwen niet om rechts te vergelijken met Hitler. Ik noem een Tom de Graaf die waarschuwde voor Anne Frank toestanden als Fortuyn aan de macht zou komen. Ik noem al die moslims die roepen dat Rita Verdonk een 1940-45 beleid aan het voeren is. Of een jongeren interview waarin Wilders met Hitler wordt vergeleken. Dus je verontwaardigdheid is weer lekker hypocriet
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2006, 19:18   #2
Ancalagon
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
De mensen die nu het hardst janken schuwen niet om rechts te vergelijken met Hitler. Ik noem een Tom de Graaf die waarschuwde voor Anne Frank toestanden als Fortuyn aan de macht zou komen. Ik noem al die moslims die roepen dat Rita Verdonk een 1940-45 beleid aan het voeren is. Of een jongeren interview waarin Wilders met Hitler wordt vergeleken. Dus je verontwaardigdheid is weer lekker hypocriet
http://en.wikipedia.org/wiki/Two_wrongs_make_a_right?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2006, 19:57   #3
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ancalagon Bekijk Bericht
Inderdaad, dat anderen vergelijkbare dingen doen praat niet goed dat Pastors dit soort uitspraken doet.
Oud 19 November 2006, 20:57   #4
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ancalagon Bekijk Bericht
Kan je ook nog een beetje begrijpend lezen, ik zeg dat als d66 oproept tot het vervolgen van Pastors ze ook moeten oproepen tot het vervolgen van Tom de Graaf. Ik ben tegen iedere vorm van vergelijkingen trekken met de nsdap en gelijke onderwerpen. Maar als ik voor de zoveelste keer een vergelijking van verdonk met hitler-praktijken hoor, dan zie ik nooit een algemene verontwaardiging.

Moslim organisaties neem ik niet serieus, integratie remmende, subsidie slurpende losers.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2006, 22:13   #5
Ar-Tuur
Guest

Standaard

[QUOTE=PFP;1268829]Ik ben tegen iedere vorm van vergelijkingen trekken met de nsdap en gelijke onderwerpen. [QUOTE]

Ik ben het helemaal met je eens, PFP. Maar mij zul je andere afschuwelijke vergelijkingen zoals die van Pastos dan ook even hard horen veroordelen. Hopelijk acht je me daarvoor nog intelligent en integer genoeg. Zo niet, bedankt voor de belediging. Maar aangezien dit de verkiezingen van november 2006 zijn en Pastors zich in één klap totaal ongeloofwaardig maakt met dit soort debiele uitspraken, staat het mij hopelijk vrij dit topic te openen en hierover te klagen? In dat kader snap ik dan ook niet wat voor een randzaken je er allemaal bij haalt.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2006, 22:55   #6
PFP
Guest

Standaard

[QUOTE=Ar-Tuur;1269314][QUOTE=PFP;1268829]Ik ben tegen iedere vorm van vergelijkingen trekken met de nsdap en gelijke onderwerpen.
Citaat:

Ik ben het helemaal met je eens, PFP. Maar mij zul je andere afschuwelijke vergelijkingen zoals die van Pastos dan ook even hard horen veroordelen. Hopelijk acht je me daarvoor nog intelligent en integer genoeg. Zo niet, bedankt voor de belediging. Maar aangezien dit de verkiezingen van november 2006 zijn en Pastors zich in één klap totaal ongeloofwaardig maakt met dit soort debiele uitspraken, staat het mij hopelijk vrij dit topic te openen en hierover te klagen? In dat kader snap ik dan ook niet wat voor een randzaken je er allemaal bij haalt.
Je begint zelf met de suggestieve zin: wat jij PFP. Pure uitlokking, je hoopt dat ik die uitspraak ga verdedigen zodat je iets hebt om op in te hakken, vergeet het maar.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2006, 23:57   #7
Ar-Tuur
Guest

Standaard

[QUOTE=PFP;1269319][QUOTE=Ar-Tuur;1269314]
Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Ik ben tegen iedere vorm van vergelijkingen trekken met de nsdap en gelijke onderwerpen.

Je begint zelf met de suggestieve zin: wat jij PFP. Pure uitlokking, je hoopt dat ik die uitspraak ga verdedigen zodat je iets hebt om op in te hakken, vergeet het maar.
Ik geef toe dat ik vooral op een reactie van jou wachtte. Maar dat komt omdat ik in een ander topic las dat je op EénNL wilde gaan stemmen. Buiten dat is het geen geheim dat je uitgesproken standpunten hebt als het gaat om immigratie en integratie. Vandaar dat ik benieuwd was naar je mening.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels