|
Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#22 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Verder vraag ik mij af wanneer er een partij opgericht wordt die ervoor gaat zorgen dat over 30 jaar er überhaupt nog gewoond kan worden in Nederland. Want het milieu gaat wel degelijk zienderogen achteruit. November is 1,5 graden warmer dan de warmste november ooit gemeten. Er is geen sprake meer van de normale cyclus zoals we die door de eeuwen heen kennen. Er zijn verschillende deskundigen die berekend hebben dat het deze eeuw nog gruwelijk mis gaat, en ik geloof daat absoluut in. En wanneer een partij als de VVD dan gaat lopen roepen dat we vooral moeten doorgaan met kernenergie.. Tja. Leuk hoor, een goede economie, en misschien moeten we inderdaad alle buitenlanders er maar uitschoppen, want het zal niet lang duren of het oppervlakte van Nederland is nog maar de helft van wat het nu is. Moeten we toch plaats hebben voor de eigen mensen, nietwaar?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |