|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Maar heb jij contact gehad over de rol van Sander en zijn bevindingen of niet??
![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@Biffy, er is een verschil tussen op msn zeggen dat je ziener bent en het er op msn uitgebreid over hebben... dus ligt echt aan de manier van hoe en wat. De eerste opmerking an sich zou ik overigens al redelijk dubieus vinden in de context van wat Sander heeft gepost in dit topic. Maar laten we deze discussie zien als een leermoment over hoever je wel of niet kan gaan met praten over dit spel en niet als persoonlijke aanval op babydress of Sander, want dat laatste is niet mijn bedoeling hoor..
![]() |
![]() |
#4 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() En natuurlijk wordt dit spelletje nog afgemaakt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest voel ik me niet aangevallen, dus maak je daar maar niet druk om ofzo. Wat Dunja al zei, Volgens mij beginnen we dit spel echt onder de knie te krijgen. |
|
![]() |