|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: jewettoch | |||
Kleding |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
Muziek |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
Stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Een broek kost tegenwoordig al (ruim) 100 euro
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Daarbij kun je echt exclusief gekleed zijn, in Nederland weten ze in 9 vd. 10 winkels niet wat ze moeten verkopen! Ook H&M heeft mooie broeken voor een leuk prijsje al moet ik wel zeggen dat die broeken altijd wel iets raars hebben, draaipijp, lengte/breedte verhoudingen raar, knoop snel stuk. ![]() Voor mij dus 100% kleding. Muziek interesseert me weinig om te kopen, de laatste keer dat ik muziek kocht was denk ik in 2003 ofzo, die Defqon cd... muziek hoor je wel met stappen, en de echte mooie nummers staan op je pc. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik kan mijn broeken niet via internet kopen, aangezien ik 1x in het jaar een broek vind die perfect past, en alle andere broeken zitten gewoon kut. Maar inderdaad, internet is echt een uitkomst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Dikke kans dat er dan een merkje van een modeheaumeau (hoezo pleonasme?) op staat. Probeer dan voor de gein eens diezelfde uitziende broek zonder dat merkje, geheid dat je dan wel onder de 100 pleuro terecht komt. En anders let je wel heel slecht op tijdens het winkelen... :S
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Of je hebt gewoon een moeilijke maat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als je kwalitatief een beetje redelijke broek wilt hebben betaal je daar een prijsje voor. Daarbij vind ik een spijkerbroek niet iets dat je elke week koopt en wil ik een spijkerbroek die me goed staat. De uitspraak: waarom zou je een merkbroek kopen, dezelfde broek zonder merk kost je minder dan de helft, gaat echt niet meer op hoor. |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
Over twee jaar is deze broek waarschijnlijk al lang démodé, net zoals de broek die je koopt voor 60 euro waardoor ze allebei in de kast belanden. Geef mij dan maar een broek van dertig euro dan een die dubbel zoveel kost, waar ik niets mee durf uit vrees dat ze stuk zou gaan (stel je voor dat je door te lang op je fiets te zitten een gat zou hebben in je broek of dat je over iets zou struikelen en je broek beschadigd raakt!) en die misschien nog niet half zou goed zit. Citaat:
![]() Hoort op je kin kloppen er niet een beetje bij als student? Proberen rondkomen met het minste? Een duur cadeau kunnen geven is misschien wel leuk enzo, maar ik geef (en krijg ook wel) liever een gepersonaliseerd cadeau. Het hoeft helemaal niet zo duur en een gepersonaliseerd cadeau is bovendien zoveel unieker en het getuigt werkelijk van vriendschap, want een duur cadeau kopen is niet zo moeilijk, er iets speciaals aan geven vraagt wat tijd. Maar zoiets is waarschijnlijk heel persoonlijk ![]() Je bent niet de eerste van wie ik lees dat ze een lening heeft. Mijn papa heeft altijd gezegd dat je maar voor één ding mag lenen: een huis. Maargoed. Ik zit in mijn eerste jaar, woon nog thuis en mijn studies worden betaald, dus ik moet zwijgen.
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen Laatst aangepast door thali : 22 January 2007 om 20:01 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lit
|
![]()
Kleding, want dat blijft zo verrekte moeilijk om te downloaden.
|
![]() |
![]() |