|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() Het lijkt me leuk PFP er nog in te houden, die houdt het tenminste nog een beetje leuk Headliner voegt geen kont toe en zou net zo goed een wolf als wat anders kunnen zijn. Ik zou voor headliner gaan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
@AMF, gevoelsmatig hebben we zo weinig aan
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Super Lid
|
Niemand
Zegt vrij weinig, maar heeft zich met de dingen die hij gepost heeft niet bijzonder verdacht gedragen. PFP zei heel treffend dat de Spelleider heeft aangegeven dat de eerste eetronde van de wolven, de wolven nog niet allemaal gestemd hadden, en aangezien niemand aangaf dat hij het spel even helemaal vergeten was zie ik hem er wel voor aan om een wolf te zijn. Tyskie Zoals bruggi ook al zei, hij is niet zo actief met dit spel als je het vergelijkt met de vorige spellen. Bovendien heeft hij in een van de eerste spellen al eens aangegeven dat hij het een goede tactiek vindt om je als wolf op de achtergrond te houden. Impressions Heeft nog niet zoveel gezegd in dit topic, en dan vooral ook geen dingen die hem verdacht maken als wolf dus hem vertrouw ik momenteel nog wel. Impressions is wel 'actief' geweest die eerste eetronde van de wolven, maar alle kansen liggen nog open hier ![]() Ash-hôôle Heb ik ook nog helemaal niets zien posten hier eigenlijk. Zelfde als wat voor niemand geldt, is niet echt actief geweest tijdens die eerste eetronde, dus zou op basis van wat PFP heeft gezegd best een wolf kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat ik haar gevoelsmatig meer vertrouw dan niemand. Frox Tsja ik weet niet zo goed wat ik van frox moet denken Zou heel goed een wolf kunnen zijn, zou ook heel goed een dorpeling kunnen zijn. Ik vind zijn posts in ieder geval nog overtuigend genoeg in zijn voordeel spreken, en PFP zijn verdachtmakingen komen op mij iets te geforceerd over.Bruggi Ook moeilijk. Als ik weer afga op de uitspraak van PFP, zou bruggi inderdaad heel goed een wolf kunnen zijn. Maarja, ik vind zelf dat PFP een beetje teveel 'schreeuwt', dus gevoelsmatig zou ik niet op bruggi stemmen nu. Headliner Is voor mij toch wel nummer 1 om weg te stemmen nu eigenlijk. Voldoet aan wat PFP heeft gezegd over inactief zijn de eerste eetronde. Als hij het spel toen nog niet begreep is het goed mogelijk dat hij toen vergeten is de naam te pm'en van degene die hij wilde opeten. Verder is hij gisteren voor de eetronde nog actief geweest. Als meerdere mensen voor hem gaan, ga ik mee met mijn stem op Headliner. Insanity Wat Tyskie zegt was toch wel erg waar: Citaat:
PFP Ik weet het niet zo goed wat PFP betreft. Hij zou ziener kunnen zijn en de functies hebben opgevraagd van frox en nog iemand (Headliner of insanity wellicht). Hij zou ook weerwolf kunnen zijn, misschien zelfs samen met frox. Ik vind hem namelijk iets te geforceerd overkomen als hij de ziener zou zijn. Misschien probeert hij als tactiek frox op te offeren om zo zelf in het spel te blijven. Toch ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind zijn opmerking Citaat:
![]() AmbyPur Tsja ook moeilijk moeilijk moeilijk. Ik vond haar reactie dat 'bruggi dan wel een wolf zou zijn' erg snel en misschien een beetje geforceerd zelfs, maar gevoelsmatig vertrouw ik haar nog wel. Oftewel, als meerdere mensen meegaan, ga ik voor Headliner, en tenzij iemand iets geniaals bedenkt, de volgende ronde voor PFP.
|
|
|
|
#6 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() De eerste ronde was ik wel actief, heb ook laten weten op wie ik stemde en anneke heb ik ook gestemd. Ik ben e 2de ronde vergeten (dorpelingen ronde, maar wolven ronde was ik ook niet online) , en voor zover ik weet heeft de spelleider daar niet aangegeven dat er stemmen miste bij de wolven, mocht ik een wolf zijn geweest, hadden ze dus een stem gemist.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Super Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je het op de activiteit van iedereen moet baseren wordt het lastig En momenteel komen een paar mensen op mij verdachter over dan anderen.
|
|
|
|
#8 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Toen was ik wel actief. Ik heb de 2de dorpelingen ronde gemist
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|