|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
goh wat een interessante theorie om iemand weg te stemmen omdat de ander meer toevoegt aan het spel ...... "
![]() en beheerders die vals spelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik ga de komende ronde op Tyskie stemmen. De weerwolven zouden hem vast als groot genoeg gevaar zien om hem op te eten. Dit hebben ze nog niet gedaan, dus heb ik een sterk vermoeden om op Tyskie te stemmen. Maar laten we eerst de wolfjes afwachten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
![]() |
#5 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Howeverrr even de eetronde afwachten. Ik denk dat ik de volgende stemronde op PFP ga stemmen, omdat (zoals gebleken) zijn verdachtmakingen nergens op slaan en omdat hij in mijn ogen bijzonder geforceerd probeert om anderen verdacht te maken.
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
1) de weerwolven moeten eerst nog eten. Als jij nu een anti-Tyskie stemming creëert zullen ze mij nooit opeten als ze dezelfde theorie aanhangen als jij (dat ik een gevaar zou zijn dus). 2) Als ze mij als een groot gevaar zien, dan weten ze van alle vorige spellen nog dat ik ook doorga als ik dood ben. Maar zoals gezegd, ik geef alle aanleiding om als verdacht beschouwd te worden... Ik post weinig verdenkingen, ik heb een ervaren speler als verdachte aangewezen (Sarah die toen ook opgegeten werd). En ik speel nu heel anders dan in andere spellen, terwijl ik toen aangaf dat als ik wolf zou zijn dan ik stiller zou zijn. En nu weet iedereen dus dat ik zo niet zou spelen als ik wel een wolf zou zijn. Of dat ik juist zo wolvig speel omdat ik wil dat jullie denken dat ik geen wolf kan zijn omdat ik dat nooit zo zou doen. ![]() Afijn, ik ben volstrekt onschuldig en dat zal binnen een paar rondes wel duidelijk worden. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() je bent imo helemaal niet jezelf en je speelt heel anders dan anders. op zich niet zo raar maar dan verwacht ik van jou een uitgebreide argumentatie waaróm je het anders zou spelen. omdat dat nu uitblijft verdenk ik je er ernstig van een wolf te zijn. nu ben ik ook benieuwd wie ash-hoole beschuldigd zou hebben, want jij neemt het voor hen op dus dat zouden dan zomaar je medewolfen kunnen zijn .. edit; ik zie nu waar je op doelde bij ash-hoole en ik vind die analyse die ze postte ook niet echt doordacht. maar volgens bovenstaande theorie zou PFP dan ook een wolf zijn. zou me niks verbazen Laatst aangepast door AmbyPur : 19 January 2007 om 12:14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon ff geen zin om uitgebreide beschouwingen te plaatsen. Daarvoor zou ik alle posts moeten doorspitten en daar heb ik ff de tijd en zin niet voor. Dus dan post ik liever geen beschouwingen... Want er wordt erg veel onzin geroepen in dit topic. ![]() ![]() Ik wil best meedoen aan onderbuik-gevoel en namedropping en dan zeg ik Ash-hoole, PFP en niemand. Wellicht headliner ipv niemand. Maar goede kans dat dit nergens op slaat, dus doe ik er liever niet aan mee. Tweede reden voor het feit dat ik nu veel minder actief ben dan in het vorige spel is dat het beeld is ontstaan in de eerste rondes van het spel. Kijk maar naar het spel van een paar rondes terug (vorig spel was absurd slecht van de weerwolven, dus die tel ik niet mee ![]() Je hoeft me niet te geloven dat ik geen weerwolf ben. Maar geloof mij nou maar, dan zou ik juist wel heel anders spelen dan dit. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |