Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 January 2007, 22:57   #1
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Bruggi moet de ziener zijn, anders zou de echte ziener een enorme flater slaan. Zeer opmerkelijk dat ze nog leeft. En de redelijk verdachte headliner wordt wel geslachtofferd??

Dus... eerst ff afwachten of Ash-hoole daadwerkelijk wolf blijkt te zijn.
Oud 21 January 2007, 23:04   #2
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Bruggi moet de ziener zijn, anders zou de echte ziener een enorme flater slaan.
Daar heb je een punt, mocht bruggi het ineens niet blijken te zijn (wat ik niet verwacht) Dan heb ik het gevoel dat het pfp is puur omdat ie het spel niet snapt/niet serieus neemt
Citaat:
Zeer opmerkelijk dat ze nog leeft. En de redelijk verdachte headliner wordt wel geslachtofferd??
Erg opvallend, zal wel een tactische stap zijn geweest.. poging op ons op een dwaalspoor te zetten

Citaat:
Dus... eerst ff afwachten of Ash-hoole daadwerkelijk wolf blijkt te zijn.
Als ze het niet is, heb ik geen zin meer in een volgend deel
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:07   #3
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Daar heb je een punt, mocht bruggi het ineens niet blijken te zijn (wat ik niet verwacht) Dan heb ik het gevoel dat het pfp is puur omdat ie het spel niet snapt/niet serieus neemt

Erg opvallend, zal wel een tactische stap zijn geweest.. poging op ons op een dwaalspoor te zetten

@2: een slechte tactische zet, dat werd in het spel van twee rondes terug al bewezen toen men de meest waarschijnlijke ziener (sander) veel te lang liet leven. Dat heeft ze mede de kop gekost.

@3: ik wel. Deze ronde kwam langzaam op gang, maar de wolvenjachtkoorts is weer volledig aanwezig. Aub geen koelkastperiode meer!
Oud 21 January 2007, 23:13   #4
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
@2: een slechte tactische zet, dat werd in het spel van twee rondes terug al bewezen toen men de meest waarschijnlijke ziener (sander) veel te lang liet leven. Dat heeft ze mede de kop gekost.
Zo had ik het nog niet bekeken, misschien hopen ze dat ie nu wel werkt.

Citaat:
@3: ik wel. Deze ronde kwam langzaam op gang, maar de wolvenjachtkoorts is weer volledig aanwezig. Aub geen koelkastperiode meer!
Ik bedoelde dat ik mijzelf dan wel erg slecht vind in het spel als ik na het verkloten van jouw deelname, nu ook weer fout stem.
Na deze ronde komt er wat mij betreft geen koelkastperiode, anders bloed ie misschien nog wel dood.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 11:13   #5
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht

Mag ik even groeien, voor jou is dit je 10e keer en voor mij mn eerste

Asshole dan maar, hoewel ik het verdacht vind dat amf plots ook haar als verdachte ziet.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 18:16   #6
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Mag ik even groeien, voor jou is dit je 10e keer en voor mij mn eerste

Asshole dan maar, hoewel ik het verdacht vind dat amf plots ook haar als verdachte ziet.
Dat is idd wel wat verdacht, maar ik denk dat AMF Ash-hoole opoffert om zichzelf te redden. De wolven zullen ook wel denken dat Ash-hoole toch niet meer te redden is.

Als ze nou onschuldig blijkt te zijn zijn we natuurlijk echt kneuzen met z'n allen , maar ik ga nu definitief op Ash-hoole stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 18:40   #7
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Dat is idd wel wat verdacht, maar ik denk dat AMF Ash-hoole opoffert om zichzelf te redden. De wolven zullen ook wel denken dat Ash-hoole toch niet meer te redden is.
Ik heb in een van mijn eerdere theorieën aan het begin van het spel ook al gezegd dat ik ash-hoole verdacht vond, alleen in mindere mate dan niemand. Op basis van de rest van het spel en op basis van een aantal door jullie geposte theorieën ben ik er nu inderdaad meer van overtuigd dat ash-hoole een wolf is en niemand niet, en daar komt bij dat het sowieso een onzinargument is dat ik nu ash-hoole opeens verdenk, wat dat geldt voor de rest ook.

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
dan zijn de theoriën dat AMF met Ash-hoole een wolf is helemaal gegrond. Ik weet natuurlijk 100% zeker dat ik een dorpeling ben, en het feit dat AMF mij hier verdenkt op basis van (in mijn ogen) slechte argumentatie zegt voor mij genoeg. Daarbij komt nog (wat Tyskie al zei) het verdacht maken van de mogelijke ziener, plus de verdedigingspoging voor mogelijke wolf Frox.
Ja ik weet net als alle mensen die nog in het spelletje zitten ook 100% zeker dat ik een dorpeling ben, dus over slechte argumentatie gesproken Bovendien vind ik het opmerkelijk dat je nu je echt verdacht wordt als wolf met een theorie komt, terwijl je je de rest van het spelletje nogal op de achtergrond hebt gehouden.

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels