Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 January 2007, 23:19   #11
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Mooie theorie Anke

Ash-hoole is ook mijn hoofdverdachte momenteel, frox weet ik zo net nog niet, maar op basis van bruggi haar theorie zou het wel goed kunnen. Maar dan moet het nog maar net zo zijn dat bruggi oprecht is. Van de mensen die er nu nog over zijn vertrouw ik niemand het meest. Bij PFP gok ik erop dat hij ook een dorpeling is, en gewoon niet zoveel zin meer heeft in het spelletje. Tenzij hij en bruggi onder één hoedje spelen en allebei weerwolven zijn, maar dat denk ik haast niet als ik terugdenk aan het begin van het spelletje toen bruggi en PFP toch wel redelijk tegen elkaar in gingen. Op basis hiervan blijven er dan dus nog 2 mensen over die dorpeling moeten zijn (als PFP en niemand dorpelingen zijn dus). Hier ben ik er zelf een van, en de ander daar ben ik nog niet uit.

ash-hoole
Tsja, zelfde verhaal eigenlijk als wat Anke heeft getypt. Heeft zich vooral de laatste paar rondes onwijs verdacht gemaakt, omdat ze toen ze beschuldigd werd veel meer in de verdediging schoot dan ze in de rest van het spel heeft laten zien.

frox
Zou op basis van de theorie van bruggi inderdaad heel goed een weerwolf kunnen zijn. Toch twijfel ik erg aan de oprechtheid van bruggi. Het zou me trouwens ook niets verbazen als zowel bruggi als frox weerwolven zijn, en dat de theorie van bruggi haar tactiek is om er zelf zo lang mogelijk in te blijven. Bruggi haar argument is o.a. dat frox niet echt analytisch meedenkt, en daar moet ik haar gelijk in geven, maar aan de andere kant heeft hij dat in vorige spelletjes ook niet echt gedaan (al werd hij er de vorige keer wel eerder uitgestemd/opgegeten als ik het me goed herinner).

bruggi
Ik zou bijna haar eigen theorie over mij hierheen kunnen verplaatsen en mijn naam kunnen vervangen voor die van haar Ook bruggi heeft niet bijzonder veel gepost, en maar een paar keer echt een analyse gepost. Als ze een wolf is speelt ze echt erg goed, en weet ze ook de aandacht van zichzelf af te leiden.

AmbyPur
Komt inderdaad goed weg onder het mom van drukdrukdruk en feestjesfeestjesfeestjes (en het is je gegund! ) Als bruggi een weerwolf is/blijkt te zijn weet ik bijna 100% zeker dat Amber er ook een is omdat bruggi haar gedurende het hele spel al min of meer 'in bescherming heeft genomen'. Ik denk zelf dat Ambi een wolf is en de tactiek toepast van weinig posten en op de achtergrond blijven.

Ash-hoole is sowieso een wolf, geen twijfel over mogelijk dacht ik zo, en daar gaat mijn stem deze ronde dan ook naar. Verder ben ik er ook bijna zeker van dat Amber een wolf is, en de derde wolf is dan frox of bruggi, waarvan ik bruggi het meest verdacht vind omdat ik haar in staat acht het spel onwijs tactisch te spelen.

Berichting Regels