Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 April 2007, 17:42   #1
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
FF tussendor,

Ik kan je vertellen dat ik nog geen littekens heb... Maar het ligt wel open.. En ik ben blij dat je zo reageerd...(word mn zelfvertrouwen echt hoger van...)
Gewoon inzien dat je nu triest bent/bezig bent en dan komt dat zelfvertrouwen ook wel
Pakspul is offline  
Oud 4 April 2007, 17:47   #2
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Gewoon inzien dat je nu triest bent/bezig bent en dan komt dat zelfvertrouwen ook wel
Ik zie in dat ik fout besig ben(volgens jou triest ben) maar dat veranderd niks aan wat ik doe!

Ik doe dit omdat ik moet van mezelf! Het iseen rust om jezelf aan te kunnen, om te weten dat jij sterker bent dan alles om je heen!
Oud 30 May 2007, 17:31   #3
Sndr
I <3 Leiden.

Sndr's Avatar

Standaard

Citaat:
Het iseen rust om jezelf aan te kunnen, om te weten dat jij sterker bent dan alles om je heen!
Behalve sterker dan dat gevoel dat het moet dan..
16:22 Chiw: you will all see
16:22 Mork: not all
16:22 Mork: stevie wonder wont
Sndr is offline  
Oud 14 June 2007, 13:36   #4
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Unhappy

Citaat:
Origineel gepost door Sndr Bekijk Bericht
Behalve sterker dan dat gevoel dat het moet dan..
Neej, want je blijft sterker dan dat gevoel, jij moet het van jezelf.. niet van een of ander gevoel.. En ik snap best dat het heel onlogisch klinkt hoor voor mensen die het niet snappen, en eigenlijk valt het ook niet te snappen, ik weet alleen dat ik me op zo'n moment echt sterk voel.. omdat ik dan al mijn emoties kwijt kan op één ding..
Oud 17 August 2007, 20:34   #5
Rebelleke
Guest

Standaard

Citaat:
Neej, want je blijft sterker dan dat gevoel, jij moet het van jezelf.. niet van een of ander gevoel.. En ik snap best dat het heel onlogisch klinkt hoor voor mensen die het niet snappen, en eigenlijk valt het ook niet te snappen, ik weet alleen dat ik me op zo'n moment echt sterk voel.. omdat ik dan al mijn emoties kwijt kan op één ding..
Je voelt je helemaal niet sterk. Je hebt gewoon een hekel aan jezelf! Of je hebt te veel sorres van anderen over je heen gekregen en zoek je een uitweg door jezelf te pijnigen! Misschien zou psychologische hulp een optie voor je zijn.

Oud 29 September 2007, 14:57   #6
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Je voelt je helemaal niet sterk. Je hebt gewoon een hekel aan jezelf! Of je hebt te veel sorres van anderen over je heen gekregen en zoek je een uitweg door jezelf te pijnigen! Misschien zou psychologische hulp een optie voor je zijn.
Ik voelde mezelf heel sterk als ik mezelf sneed,alleen omdat ik dan zelf in de hand had wat er ging gebeuren, ik was de baas over wat ik deed. Het is best logisch als je dat niet begrijpt maar zo voelt het wel.

Ik had geen hekel aan mezelf, af en toe wel, maar meestal niet. Had teveel dingen waar ik geen controle over had, dingen die gebeurde waar ik niks tegen kon doen of waar ik de hand niet meer in had. En dit kon ik zelf doen, dit was iets van mij, niemand die het wist, niemand die mij tegen kon houden. Dit was iets dat mij sterk maakte om die dag daarna weer door te komen!

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels