|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Ik ken haar niet
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Girlpower!!
|
![]()
Komt omdat jij aardig doet, en me wilt helpen.. en de rest gewoon doet alsof ik psygisch gestoord ben en niet helemaal klop!!
#4 |
Super Lid
|
![]()
pff een mes, mietjes, ik pak er gelijk een circelzaag bij.
#5 |
Super Lid
|
![]()
Nee joh, tuurlijk is je eigen huid opensnijden en de kans krijgen op infecties en bloedarmoede niet slecht voor je.
![]()
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb alang hier neergezet dat je juist moet uitkijken met het krijgen van infecties en ontsteking. En bloedarmoede ??????????????? We hebben het hier niet over je polsen opensnijden terwijl je in bad ligt!!! Dude, het bloed nouwelijks, hoe diep wil jij dat mes je lichaam wel niet in rammen??? ![]() Ga je lekker met topics bemoeien waar je wel verstand van hebt wil je! ![]() |
|
![]() |
#7 |
Girlpower!!
|
![]()
Mensen, op wiz na snapt niemand hier hoe je je voelt op zo'n moment!! Jullie doe allemaal alsof ik psygisch niet helemaal in orde ben.. En alsof ik super dom ben.. Dat ben ik wel! (doe toevallig wel havo.. dus zo dom ben ik niet!) Dat ik misschien wat domme dingen doe, dat zie ik zelf ook nog wel in, is een ander verhaal!
Als je alleen maar commentaar hebt om mij kan je beter een nieuw onderwerp aanmaken waarin je dat gaat plaatsen, ik heb het hier alleen maar neergezet omdat iemand toevallig wilde weten hoe de eerste keer was. Voor mij was dat nog niet zo lang geleden dus dan is het makkelijker om dat te vertellen.. Het was niet mijn bedoeling om van alle kanten te worden belagen met irritante, kwetsende opmerkingen over mij!
#8 |
Beheerder
|
![]()
Je bent inderdaad niet psychisch helemaal in orde. En dom ag, laten we dat maar in het midden laten
#9 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
dat wil ze blijkbaar niet