|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat als je (en hier moet ik even over nadenken terwijl ik mijn biertje even drink) dat als je een mening hebt die discussie waardig is, dat je die kan laten horen. dus als je zou zeggen wat je in de bovenstaande quote zou zeggen (misschien zou een ander voorbeeld makkelijker praten) dan zou IK (in mijn geval) jou mening respecteren, wat mijn moeder tegen jouw heeft gedaan kan ook niet door de beugel haha, maarik zou je wel willen vragen om je mening met argumenten te versterken, maar ik zou ook van je verwachten (en mogen verwachten) dat je naar mijn kant van het verhaal zou luisteren, zodat je mogelijkerwijs je mening kan en bovenal mag veranderen naar dat mijn moeder af en toe een bitch is, maar ook aardige momenten kan hebben, net als de medemens. oooooohwww wat is dit gezwans van mij allemaal erg fout en dubbelzinnig en ook walgelijk haha, maar het is wel hoe ik er over denk, en zo denk ik er ook ECHT over Laatst aangepast door Leh : 20 May 2007 om 22:06 |
|
![]() |