Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen.
Ja 42 59,15%
Nee 25 35,21%
Weet niet 4 5,63%
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 2 June 2007, 21:23   #1
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Oh ten eerste, ga alsjeblieft geen namen noemen waar je blijkbaar 0,0% verstand van heb. Toch verbetert met Ad Melkert, maar alsnog erg teleurstellend.
gnpmf, ik vind dit een hele zwakke reactie goos. ik had het idee dat er met jou discussie te voeren was maar als je zo mijn posts wil weerleggen vind ik je wle heel zwak...

besides, beiden zaten in paars

Citaat:
Ten tweede, jou moeder ligt op sterven, en ik vind haar een bitch maar ik hou het voor mezelf en laat het nevernooit blijken. Hey kijk! Beschaving! Manieren! Zo, heb ik dat even goed voor mekaar! Als je normale ouders heb, hebben ze je dat 100% aangeleerd. Mocht je vragen hebben over opvoeding kan je bij mij terecht he, PMtje, en ik zal je gerust helpen.

Beetje triest dit he? hier een beetje de grote moraalridder uithangen en op de rest van het forum de grote jongen zijn
als je mij pm`t dan zal ik je leren je rug recht te houden en bij je eigen persoonlijkheid te blijven ok? zoals je nu doet stel je me teleur.

Citaat:
Verder, vrijheids van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen, vooral niet in een beledigende manier, of om iemand te beledigen. Het staat misschien wel nergens, maar je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Blijkbaar leer je te weinig van Fortuyn en Van Gogh.
ik vind niet dat Fortuyn en Van Gogh gestorven om wat ze zeiden, maar om door zwakke rug van mensen als volkert van der graaf en mohamed bouali. Het is niet de mening van mannen als Van Gogh en Fortuyn die dit land kapot maken, het zijn de mensen die het "fout" vinden om de waarheid te zeggen en er liever omheen draaien die het stukje bij beetje verkloten.

Citaat:
Misschien moet je eerst maar leren inburgeren voordat je shit gaat roepen. Vrijheid van meningsuiting wordt nog eens de dood van deze maatschappij. En volgens mij laat de site die jij bezoekt, ja GS, dat heek goed zien.
En weer mag ik je betrappen op ene vooroordeel, je kent me niet maar denk meteen, omdat ik GS lees, dat ik mijn ideen van hun heb. ik geef toe dat ik op veel punten met hun eens ben, maar niet op alle fronten en ik had mijn mening al gevormd voor ik las dat zij er net zo over dachten.

doe eens kijken voor je shit praat?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2007, 22:39   #2
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
gnpmf, ik vind dit een hele zwakke reactie goos. ik had het idee dat er met jou discussie te voeren was maar als je zo mijn posts wil weerleggen vind ik je wle heel zwak...

besides, beiden zaten in paars
Ik ga hier niet eens op in, want je weet zelf dat we beide triest bezig zijn. Ik geef je maar een hint. V.... V.... en dan nog iets. Ik heb geen idee of je het kan raden.

Citaat:
Beetje triest dit he? hier een beetje de grote moraalridder uithangen en op de rest van het forum de grote jongen zijn
als je mij pm`t dan zal ik je leren je rug recht te houden en bij je eigen persoonlijkheid te blijven ok? zoals je nu doet stel je me teleur.
Oh en jij weet wat een PM is!? Nee.. daar zeg je me wat. Misschien moet je weten waar je serieus kan zijn en waar niet. Nee wacht even, volgens mij weet jij het verschil niet. Hier ben ik de moraalridder omdat ik een serieuze mening heb. Nee, maar Insanity denkt vast: je bent pas goed als je mijn mening deelt. Dan ben ik vast geen moraalridder!

Ik heb een rechte rug hoor. Ik ben alles met rechts. Ik stem rechts. Ik vinger me vriendin met mn rechterhand. En mijn rug is ook recht. Het enige wat ontbreekt is... iets met een grond, misschien kan je me daarbij helpen, als je toch dingen recht wil... trekken. .

Citaat:
ik vind niet dat Fortuyn en Van Gogh gestorven om wat ze zeiden, maar om door zwakke rug van mensen als volkert van der graaf en mohamed bouali. Het is niet de mening van mannen als Van Gogh en Fortuyn die dit land kapot maken, het zijn de mensen die het "fout" vinden om de waarheid te zeggen en er liever omheen draaien die het stukje bij beetje verkloten.
Toon jij een rechte rug als ik je constant beledig op een gevoelig punt. Bij jou is het misschien een familielid of een gebeurtenis. Bij een ander is dat Jezus Christus. Bij Volkert ... dat weten wij beide vast wel.

Verder ga ik Mohammed B. niet meer verdedigen, heb ik overigens nooit gedaan. Ik toon enkel begrip voor zijn frustratie. Dat hij geen ruggegraat toonde bij zijn actie, ben ik 100% met je eens. Maar misschien moet je verder dan zijn daad kijken. Kijk wat theo en geert losmaken bij moslims. Het is niet de islam wat radicaliseert, eerder de uitspraken van van Gogh en Wilders.

Citaat:
En weer mag ik je betrappen op ene vooroordeel, je kent me niet maar denk meteen, omdat ik GS lees, dat ik mijn ideen van hun heb. ik geef toe dat ik op veel punten met hun eens ben, maar niet op alle fronten en ik had mijn mening al gevormd voor ik las dat zij er net zo over dachten.

doe eens kijken voor je shit praat?
Leuk he, als iemand je over één kam ehhh tjah, maak zelf de gezegde maar af. Alleen als je het kan hoor!

'Doe eens kijken voor je shit praat' + 'dat ik mijn ideen van hun heb' = GS-brainwasht. Golfclap!!
Antwoord

Berichting Regels