Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Oh ten eerste, ga alsjeblieft geen namen noemen waar je blijkbaar 0,0% verstand van heb. Toch verbetert met Ad Melkert, maar alsnog erg teleurstellend.
|
gnpmf, ik vind dit een hele zwakke reactie goos. ik had het idee dat er met jou discussie te voeren was maar als je zo mijn posts wil weerleggen vind ik je wle heel zwak...
besides, beiden zaten in paars
Citaat:
Ten tweede, jou moeder ligt op sterven, en ik vind haar een bitch maar ik hou het voor mezelf en laat het nevernooit blijken. Hey kijk! Beschaving! Manieren! Zo, heb ik dat even goed voor mekaar! Als je normale ouders heb, hebben ze je dat 100% aangeleerd. Mocht je vragen hebben over opvoeding kan je bij mij terecht he, PMtje, en ik zal je gerust helpen.
|
Beetje triest dit he? hier een beetje de grote moraalridder uithangen en op de rest van het forum de grote jongen zijn

als je mij pm`t dan zal ik je leren je rug recht te houden en bij je eigen persoonlijkheid te blijven ok? zoals je nu doet stel je me teleur.
Citaat:
Verder, vrijheids van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen, vooral niet in een beledigende manier, of om iemand te beledigen. Het staat misschien wel nergens, maar je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Blijkbaar leer je te weinig van Fortuyn en Van Gogh.
|
ik vind niet dat Fortuyn en Van Gogh gestorven om wat ze zeiden, maar om door zwakke rug van mensen als volkert van der graaf en mohamed bouali. Het is niet de mening van mannen als Van Gogh en Fortuyn die dit land kapot maken, het zijn de mensen die het "fout" vinden om de waarheid te zeggen en er liever omheen draaien die het stukje bij beetje verkloten.
Citaat:
Misschien moet je eerst maar leren inburgeren voordat je shit gaat roepen. Vrijheid van meningsuiting wordt nog eens de dood van deze maatschappij. En volgens mij laat de site die jij bezoekt, ja GS, dat heek goed zien.
|
En weer mag ik je betrappen op ene vooroordeel, je kent me niet maar denk meteen, omdat ik GS lees, dat ik mijn ideen van hun heb. ik geef toe dat ik op veel punten met hun eens ben, maar niet op alle fronten en ik had mijn mening al gevormd voor ik las dat zij er net zo over dachten.
doe eens kijken voor je shit praat?