|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||||
Banned
|
![]() Citaat:
besides, beiden zaten in paars ![]() Citaat:
Beetje triest dit he? hier een beetje de grote moraalridder uithangen en op de rest van het forum de grote jongen zijn ![]() als je mij pm`t dan zal ik je leren je rug recht te houden en bij je eigen persoonlijkheid te blijven ok? zoals je nu doet stel je me teleur. Citaat:
Citaat:
doe eens kijken voor je shit praat? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb een rechte rug hoor. Ik ben alles met rechts. Ik stem rechts. Ik vinger me vriendin met mn rechterhand. En mijn rug is ook recht. Het enige wat ontbreekt is... iets met een grond, misschien kan je me daarbij helpen, als je toch dingen recht wil... trekken. ![]() Citaat:
Verder ga ik Mohammed B. niet meer verdedigen, heb ik overigens nooit gedaan. Ik toon enkel begrip voor zijn frustratie. Dat hij geen ruggegraat toonde bij zijn actie, ben ik 100% met je eens. Maar misschien moet je verder dan zijn daad kijken. Kijk wat theo en geert losmaken bij moslims. Het is niet de islam wat radicaliseert, eerder de uitspraken van van Gogh en Wilders. Citaat:
'Doe eens kijken voor je shit praat' + 'dat ik mijn ideen van hun heb' = GS-brainwasht. Golfclap!!
![]() |