|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
Oh ten eerste, ga alsjeblieft geen namen noemen waar je blijkbaar 0,0% verstand van heb. Toch verbetert met Ad Melkert, maar alsnog erg teleurstellend.
Ten tweede, jou moeder ligt op sterven, en ik vind haar een bitch maar ik hou het voor mezelf en laat het nevernooit blijken. Hey kijk! Beschaving! Manieren! Zo, heb ik dat even goed voor mekaar! Als je normale ouders heb, hebben ze je dat 100% aangeleerd. Mocht je vragen hebben over opvoeding kan je bij mij terecht he, PMtje, en ik zal je gerust helpen. Verder, vrijheids van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen, vooral niet in een beledigende manier, of om iemand te beledigen. Het staat misschien wel nergens, maar je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Blijkbaar leer je te weinig van Fortuyn en Van Gogh. Misschien moet je eerst maar leren inburgeren voordat je shit gaat roepen. Vrijheid van meningsuiting wordt nog eens de dood van deze maatschappij. En volgens mij laat de site die jij bezoekt, ja GS, dat heek goed zien.
![]() |
#2 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, dan worden de veel te snel beledigde gestoorde aanstellers de dood van deze maatschappij.
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik ben van mening dat je best je mening mag geven. in het genoemde voorbeeld over iedereens moeder die op sterven ligt, waarvan iedereen vind dat het een bitch is
![]() maar in zulke gevallen is het beter om het voor je te halen, maar degene (weet ff niet wie) die deze topic startte doelde niet op mensen die deze manieren WEL hebben, maar volgens mij op mensen die deze manieren NIET hebben |
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Nee ik vroeg gewoon of, je vond of je in een neutrale situaties (zonder stervende bitch-moeders of wat dan ook)je mening mag uiten ookal is die beledigend voor anderen.
![]() |
![]() |
#5 |
aber, warum?
|
![]()
Euh, hebben we het over iets wettelijk vast leggen of over bepaalde manieren (cultuur- en opvoedingafhankelijk) die men zou moeten hebben?
![]() |
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
Lees je eigen posts van het Geloof is bedacht topic nog eens door, echt fatsoenlijk. Ben trots op je.
![]() |
#7 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ooooh, je wou gewoon wat opschudding!? Zeg dat dan joh! En ik maar denken dat jij het niet met mij eens ben. Zo man, nu kunnen we realistisch ons mening uiten! Fijn he!
![]() |
#9 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
Geloof me, je mag best een mening hebben maar dat je het oke vind om iemands stervende moeder een bitch te laten noemen... sorry maar dan draai je echt door.
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Banned
|
![]() Citaat:
besides, beiden zaten in paars ![]() Citaat:
Beetje triest dit he? hier een beetje de grote moraalridder uithangen en op de rest van het forum de grote jongen zijn ![]() als je mij pm`t dan zal ik je leren je rug recht te houden en bij je eigen persoonlijkheid te blijven ok? zoals je nu doet stel je me teleur. Citaat:
Citaat:
doe eens kijken voor je shit praat? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb een rechte rug hoor. Ik ben alles met rechts. Ik stem rechts. Ik vinger me vriendin met mn rechterhand. En mijn rug is ook recht. Het enige wat ontbreekt is... iets met een grond, misschien kan je me daarbij helpen, als je toch dingen recht wil... trekken. ![]() Citaat:
Verder ga ik Mohammed B. niet meer verdedigen, heb ik overigens nooit gedaan. Ik toon enkel begrip voor zijn frustratie. Dat hij geen ruggegraat toonde bij zijn actie, ben ik 100% met je eens. Maar misschien moet je verder dan zijn daad kijken. Kijk wat theo en geert losmaken bij moslims. Het is niet de islam wat radicaliseert, eerder de uitspraken van van Gogh en Wilders. Citaat:
'Doe eens kijken voor je shit praat' + 'dat ik mijn ideen van hun heb' = GS-brainwasht. Golfclap!!
![]() |