|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | ||||
|
Lid
|
Citaat:
Citaat:
Zo is het ook met de bijbel, is geschreven door god, maar je hebt hem nog nooit gezien, maar andere mensen wel. Citaat:
Als je al die verhalen leest over spiritueele dingen die mensen meemaken, dan kan je wel simpel denken van die is gek of die heeft het zich verbeeld, maar bewijzen kan je het niet. Ik had is een keer een droom of dacht dat ik droomde, want het was in de nacht en er waren allemaal kinderen die heel blij waren en die liepen allemaal in de gang, op de trap en ze wilden met mij spelen. Verder kan ik het mij niet herinneren en ik werd 's ochtends weer wakker. Een tijd daarna (maanden) vertelde mijn vader dat hij is een keer iets gezien had (iets spiritueels), dat er allemaal mensen op de gang en trap liepen en dat er iemand bij zijn bed stond die zei dat het allemaal goed komt (we hadden veel problemen thuis en mijn vader was depresief daardoor). Dus verklaar dat maar is Citaat:
Maar we zullen het zien na onze dood wie er gelijk heeft |
||||
|
|
|
|
#2 | |||
|
Super Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is dat ik je dan niet meer keihard kan uitlachen...
|
|
|
#3 | |||
|
Lid
|
Citaat:
Zo'n verhaal als de bijbel verzin je niet 123, daar is het te comlex voor (zou opzich kunnen, maar dan hebben ze er eeuwen over gedaan) Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
en dan nog iets, heb ik al is eerder verteld, maar zeg het nog maar een keer.
Brian Welch van de band Korn, is ook tot geloof gekomen en geloofde eerst ook niet. Maar toen hij al jaren drugs en alcolhol problemen had, hadden een paar vrienden die christen waren een bijbel stukje gegeven, van Als de lasten u drukken en u vermoeid raakt, kom dan bij Mij. Ik zal u rust geven. Toen begon hij erover na te denken en vroeg god om hulp, toen gooide hij al zijn drugs weg en vanaf toen heeft ie nooit meer drugs gebruikt, na jaren verslaafd te zijn en zelf al een paar keer geprobeerd te stoppen. Hier trouwens een filmpje waarin hij het uitlegd http://nl.youtube.com/watch?v=P-VEsh...eature=related |
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
en ja het is fuckup al die ellende in de wereld, maar als god eventjes uit de hemel komt en vrolijk zegt hallo wie heeft er zin om mee te gaan naar een betere wereld zonder lijden etc, dan wil iedereen wel. Het is niet verkeerd dat iedereen dan wil, maar zo simpel is het niet, de mens heeft een fout gemaakt en daar is jezus voor geboet en wie dat accepteerd en gelooft, die mag in die nieuwe wereld komen, die god voor ons gemaakt heeft.
Maar als je zegt van dat god niet bestaat en jezus ook niet etc, dan mag je zelf de straf hebben en dat is de hel. Heel veel dingen zijn moeilijk of zelf niet te begrijpen voor ons en dan kan je wel zeggen van dat is makkelijk gezegd, dat is ook zo ja, maar daar moet je het gewoon mee doen en zoek dan anders gewoon antwoord bij god. En de reden dat we hier nog zijn is dat sommige nog nooit van jezus gehoord hebben en god wilt zoveel mogelijk mensen redden. En waneer het zover is weet niemand alleen god. Laatst aangepast door Sick Boy : 7 January 2008 om 21:49 |
|
|
|
|
#6 |
|
Beheerder
|
JK Rowling heeft 7 boeken Harry Potter geschreven die bij elkaar meer tekst zijn dan die hele bijbel. Is ok complex, valt uiteindelijk allemaal op zn plaats. Dus als we dat een jaar of 1000 bewaren dan is het ook waar?