Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 January 2008, 15:36   #1
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Sick boy.. Geloof jij in maar 1 god? Als dat zo is.. Schrijf voor de volgende keer god als : got
Leg uit.
Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
ik wist al dat je dat zou gaan zeggen, maar je zou het wel kunnen zien in de geschiedenis, maar dat staat geschreven en dat kan je niet bewijzen maar toch geloof je het.
Waar kan ik dat dan zien in de geschiedenis dat er vroeger meer zondes werden gepleegt?
Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Ja, want jezus zegt dat er maar 1 god is en in die tijd had je ook al meerdere goden waar mensen in geloofden.
Schrijf het dan in ieder geval met een hoofdletter zoals het hoort als je maar in 1 god gelooft.
Pakspul is offline  
Oud 8 January 2008, 16:39   #2
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Leg uit.
Waar kan ik dat dan zien in de geschiedenis dat er vroeger meer zondes werden gepleegt?
Schrijf het dan in ieder geval met een hoofdletter zoals het hoort als je maar in 1 god gelooft.
Ik zei niet dat er vroeger meer zondes werden gepleegd, maar jij zei dat er nu meer zonden zijn en omdat jij zo op bewijzen uit bent vroeg ik, bewijs jij dat maar.

En lekker boeiend als ik nou iets met een hoofdletter schrijf of niet, kan je het anders niet lezen ofzo, mierenneuker.

Citaat:
Maar dat verhaal over darmkanker geef je de hoop over terug?
Het ging mij niet perse dat mensen genezen van darmkanker, maar gewoon in het algemeen als ze daarom vroegen.

Maar heb hier een link gevonden:
http://www.healingroomsypenburg.nl/getuigenissen.html







http://www.healingroomsypenburg.nl/getuigenissen.html
Sick Boy is offline  
Oud 10 January 2008, 13:28   #3
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Leg uit.
Got kan je niet als meervoud schrijven.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 10 January 2008, 13:31   #4
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Got kan je niet als meervoud schrijven.
Volgens mij begrijp ik hem niet
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 10 January 2008, 14:02   #5
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Got kan je niet als meervoud schrijven.
Waarom God met een 't'?
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 10 January 2008, 15:13   #6
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Got kan je niet als meervoud schrijven.
Omdat het geen Nederlands woord is.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 January 2008, 18:00   #7
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Omdat het geen Nederlands woord is.
Dat is het em nou juist.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.