|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk kunnen dat het de hersenen zijn bij mensen die bijna dood ervaringen, engelen gezien hebben, geesten, etc, maar er zijn ook bewijzen dat het waar kan zijn. En met alles bijelkaar (jezus, bijbel, andere goddiensten waarin vergelijking is met het jodendom enzo) zou het waar kunnen zijn. En daar vertrouw ik gewoon op, heb niets te verliezen. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Zelfs áls het zou kunnen, lijkt het mij veel logischer en slimmer om te geloven in iets dat veel waarschijnlijker en logischer in elkaar zit.
#3 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Als ze je nu vertellen dat er niet zoiets als een hemel is dan, dan heb je toch iets verloren. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En mijn opa zij ook niet met 100% zekerheid dat het waar was, maar hij had het wel gezien en je moet er maar gewoon op vertrouwen dat het waar is. En wat zou ik dan verloren moeten hebben (ja de hemel als die er niet is), maar als die er wel is heb je zowieso iets moois verloren. En misschien krijg ik wel nog ooit mijn absolute zekerheid, want wie zoekt zal vinden. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Oudere mensen ijlen wel vaker moet je niet teveel vertouwen in hebben |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want hij zei van dat sommige mensen oplaast alleen maar goed doen om in de hemel te komen, maar je moet het gewoon uit je hart willen. Als je die video niet gezien hebt dan hier nog een keer die link: http://nl.youtube.com/watch?v=T51afM3i1ck |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ja dan is het natuurlijk ook overal een stuk beter als overal vrede was, dat is logisch. Maar een goed begin, begint bij je zelf en ik bedoel dus daarmee als iedereen luisterd naar wat jezus zou zeggen het daarmee bereikt word. Maar stel je voor dat het 100 % te bewijzen valt dat jezus bestaat en gelijk heeft, zou je dan wel jezus voorbeeld nemen en doen wat hij zegt (dus voor hem kiezen). Als je het dan wel doet wat hij zegt, dan zou je het denk ik alleen maar doen om in de hemel te komen omdat je dan alleen maar bang bent om in de hel te komen, want waarom volg je dan niet zijn voorbeeld als het niet te bewijzen valt. snap je Want ik durf wel te wedden dat als het 100% bewezen wordt, dan opeens iedereen beter gaat leven, omdat ze dan alleen maar in de hemel willen komen en dus bang zijn voor de hel, maar je moet uit je zelf het al willen Laatst aangepast door Sick Boy : 11 January 2008 om 20:00 |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
Goh, zou je denken.