Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 January 2008, 16:33   #1
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Stel dat het allemaal verzonnen is. Betekend dat dan wat jezus gezegd heeft niet goed is? Jezus is in ieder geval het voorbeeld hoe je het hier wel moet doen op deze aarde, dan is het toch geen probleem om zijn woord te geloven hoe het wel moet. Want als alle mensen zoals jezus was, dan was de wereld wel goed (nog wel de dood en ziektes, maar wel om het zomaar even te noemen, hemel op aarde).
Zoiets heet normen en waarden als iemand anders je dat moet vertellen moet je eens bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent, laatst was er ook iemand die zei als god niet bestaat dan ga ik toch mooi moorden en alles doen wat niet mag... waarom zou je dat doen?
Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
En mijn opa zij ook niet met 100% zekerheid dat het waar was, maar hij had het wel gezien en je moet er maar gewoon op vertrouwen dat het waar is.
Oudere mensen ijlen wel vaker moet je niet teveel vertouwen in hebben
Pakspul is offline  
Oud 11 January 2008, 19:08   #2
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Zoiets heet normen en waarden als iemand anders je dat moet vertellen moet je eens bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent
Over de hele wereld heb je verschillende normen en waarden, ik weet heus wel wat dat is. Maar je kan toch ook de normen en waarden volgen van jezus.

Citaat:
laatst was er ook iemand die zei als god niet bestaat dan ga ik toch mooi moorden en alles doen wat niet mag... waarom zou je dat doen?
Ja dat vind ik ook stom inderdaad, daarom liet ik ook die video zien van steve-o dat ik ook wel daarmee eens was.
Want hij zei van dat sommige mensen oplaast alleen maar goed doen om in de hemel te komen, maar je moet het gewoon uit je hart willen.

Als je die video niet gezien hebt dan hier nog een keer die link:
http://nl.youtube.com/watch?v=T51afM3i1ck
Sick Boy is offline  
Gesloten onderwerp

Berichting Regels