|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Verliefd
|
![]()
nou de morgen ga ik met haar (en een paar vrienden natuurlijk heh, eerste keer) naar walibi (als eind van proefwerk week op sgool).
dus dat is ook uitgaan ![]() alleen niet met zn 2tjes zeg maar volgens haar beste vriendin reageerd ze precies als ik Ik zeg: ze ziet toch vast niks in mij.. zij zeg: hij ziet vast toch niks in mij.. toeval? en met al mn verlegenheid kan ik opgelucht zijn want zij vroeg mij uit ![]() ze gaat eerst op vakantie naar Mexico en als ze terug is gaan we samen naar t Strand ofzo.. maar k kan heus niet 1..2..3.. succes boeken Nightlover ![]() kben maar een jongen van 14 die niks aan ervaring heeft MAAR LET OP ze praat nu wel makkelijker met me lijkt me op hyves segt ze steeds ik weet niet veel te vertellen. en eerst vertelde ze ook bijna niks op msn MAAR ik bleef volhouden.. ![]() en nu kunnen we gwn met elkaar praten enzo niet op school nog daar is ze te verlegen voor denk ik zou ze weten dat ik op haar ben? kbedoel soms leek t best verdacht.. maar ze bleef gewoon doen enzo... mja khou jullie op de hoogte ![]() |
![]() |
![]() |